Ja, die mogelijkheid bestaat, en ik heb een vaag vermoeden.headout schreef:Het lijkt een beetje stelselmatig te zijn: de site van Paul is in het verleden al eens getroffen, de site van Wizzzzz waaraan Paul en Bee mee werken heeft men al eens te pakken gehad. Nu weer de site van Bee.....
Bestaat er een mogelijkheid dat iemand iets tegen jullie heeft, en dat op deze manier laat weten?
Walgelijk!!!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
-
- Contacteer:
headout schreef:Het lijkt een beetje stelselmatig te zijn: de site van Paul is in het verleden al eens getroffen, de site van Wizzzzz waaraan Paul en Bee mee werken heeft men al eens te pakken gehad. Nu weer de site van Bee.....
Bestaat er een mogelijkheid dat iemand iets tegen jullie heeft, en dat op deze manier laat weten?
Hoe kan iemand iets tegen mij hebben als ze mij niet kennen...

Maar die optie hadden wij dus ook al...alleen ik ken ze dus niet en heb die mensen dus ook nooit wat in de weg gelegd...
Al met al is het eigenlijk best kinderachtig gedrag...en zonde van al de tijd...
Ik zal je vermoeden bevestigen, het is stelselmatig. Helaas voor meneer is hij minder snugger dan hij denkt dat hij is, waardoor hij allang in de val is getraptheadout schreef:Het lijkt een beetje stelselmatig te zijn: de site van Paul is in het verleden al eens getroffen, de site van Wizzzzz waaraan Paul en Bee mee werken heeft men al eens te pakken gehad. Nu weer de site van Bee.....

... Maar ik modereer (nog) niet.
Ik denk niet dat je zomaar een naam zult krijgen.NoNades schreef:Hey,
Mijn wordt ook vaak gehacked.
Kunnen jullie een naam ofzo geven?
Mischiens staat hij bij mij gerigstreerd.
Eerst en vooral is het niet verstandig om iemand te gaan beschuldigen, tenzij je keiharde bewijzen hebt, en als jij gehackt wordt, wil dat nog niet zeggen dat dat door dezelfde persoon is gedaan.
Mijn suggestie: Zelf op onderzoek uit gaan, dat moet een ander ook.
KNAVIVO DIERENHULP
Ah, en er is dus ook echt maar een persoon die Bee en Paulus niet mag? ^.^ Dan zullen ze wel ongekend populair zijn als er maar een persoon is die ze niet magsvennson schreef:jah ik weet ook wie bee niet graag had en nog steeds en tevens jouw niet wizz ken ik niet dus weet niet maarjablijft een vermoeden zoals dat hoort.

Dit is trouwens niet gericht tegen Bee of Paulus, maar ik vind de redenatie van svennson nogal vreemd

-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
-=|Rik|=- schreef:Ah, en er is dus ook echt maar een persoon die Bee en Paulus niet mag? ^.^ Dan zullen ze wel ongekend populair zijn als er maar een persoon is die ze niet magsvennson schreef:jah ik weet ook wie bee niet graag had en nog steeds en tevens jouw niet wizz ken ik niet dus weet niet maarjablijft een vermoeden zoals dat hoort.
Dit is trouwens niet gericht tegen Bee of Paulus, maar ik vind de redenatie van svennson nogal vreemd

Nee, ik ook niet, maar zo komt het op mij overBee schreef:Dat dacht ik toch niet-=|Rik|=- schreef:Weet je dat ik van die bovenstaande zin nou helemaal niets meer kan volgen. Zou je hem iets willen verduidelijken want ik kom er geen wijs meer uit
Suggereer je nou dat ik het was 8)

-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Ach, tegenwoordig schijnt dat allemaal te mogen, is waarschijnlijk afhankelijk van het onderwerp.svennson schreef:lol we zijn super deluxe off topic aan het gaan :p .
No offense.
KNAVIVO DIERENHULP
jahoor het defusehack teammember die hackt-=|Rik|=- schreef:Nee, ik ook niet, maar zo komt het op mij overBee schreef:Dat dacht ik toch niet-=|Rik|=- schreef:Weet je dat ik van die bovenstaande zin nou helemaal niets meer kan volgen. Zou je hem iets willen verduidelijken want ik kom er geen wijs meer uit
Suggereer je nou dat ik het was 8)

Ik ben tegen hacken , ben voor meisjes