Oude site helemaal in nieuw jasje gestoken, compleet nieuw design, nieuwe features en je kan hem in 5 kleuren bekijken. Nog geen mods installed spijtig genoeg omdat ik ze allemaal moest wegdoen door update van phpbb 2.013 naar 2.019.
Ik hoop de site weer actief te krijgen na een paar maanden downtime, zeer moeilijke opdracht
 maar ik doe mijn best
  maar ik doe mijn best Ik zou graag weten wat jullie ervan denken, wat jullie goed vinden, wat jullie niet goed vinden en wat ik moet veranderen.
Alvast ongelooflijk bedankt voor jullie tijd :thumb:

Ik vind dat groen van het forum een beetje te donker.. Of het ligt aan mij, maar voor de rest ziet het er heel goed uit! :thumb:
 Ik vind dat groen van het forum een beetje te donker.. Of het ligt aan mij, maar voor de rest ziet het er heel goed uit! :thumb: 

) is dat je scrollbar (in Opera, zal dan vast wel in IE ook zo zijn) geen achtergrond heeft. Je ziet gewoon een balkje dat je naar beneden kunt doen, maar niet de background van de scrollbar.
) is dat je scrollbar (in Opera, zal dan vast wel in IE ook zo zijn) geen achtergrond heeft. Je ziet gewoon een balkje dat je naar beneden kunt doen, maar niet de background van de scrollbar.