is er een script voor:
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- young_trunks
- Contacteer:
is er een script voor:
heeyz,
Als je met je muis op een plaatje gaat staan krijg je zo'n klein schermpje met wat opties (printen opslaan mailen).
Ik zoek een script om te voorkomen dat dat dan komt.
Weet iemand die???
Als je met je muis op een plaatje gaat staan krijg je zo'n klein schermpje met wat opties (printen opslaan mailen).
Ik zoek een script om te voorkomen dat dat dan komt.
Weet iemand die???
- young_trunks
- Contacteer:
hij bedoelt rechtermuisknop__TDR_medievel schreef:hoe bedoelt volgens mij die pictogrammen die je te zien krijgt bij windows xp,om te printen enzo...DeMolT schreef:ik heb wel is een script gezien dat je geen rechtermuisknop kunt gebruiken staat op leejoo.nl
ik weet niet zeker of als je de rechtermuisknop disabled dat dat ook verdwijnt

klik maar is met rechtermuisknop op een plaatje dan zie je het staan

Dit balkje verdwijnt niet als je de rechter muisknop disabled. Ik heb weleens een scriptje hiervoor gezien op http://www.jacqieline.com, maar kan het nu niet meer vinden.__TDR_medievel schreef: hoe bedoelt volgens mij die pictogrammen die je te zien krijgt bij windows xp,om te printen enzo...
ik weet niet zeker of als je de rechtermuisknop disabled dat dat ook verdwijnt

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
- young_trunks
- Contacteer:
Ik weet heel erg zeker dat het wel weggehaald kan worden, want ik heb geweten hoe dat moet. Ik ben het alleen vergeten...Pc 4 live schreef:volgens mij kan dat hele maal niet worden weggehaald omdat het standaart bij xp zit en dat krijg je altijd ( of je moet er zelf 1 probeeren ter maken in php ofsow )

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
- SaNdEr2015
- Contacteer: