Updaten\vernieuwen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
maico

Updaten\vernieuwen

Bericht door maico » 21 jan 2006, 10:53

Hoi,

Mijn forum bevat enkele foutjes waar ik niet meer aan uit kom, een mix van verschillende mods waarschijnlijk en de foutjes werden pas later bekend.
Geen ramp er valt mee te leven :)
Maar nu wilde ik eigenlijk gaan beginnen met mijn forum kompleet van voor af aan op te bouwen, en allemaal de nieuwste mods te gebruiken (nu heb ik er een 70 groot en kleintjes) dus veel werk.

Mijn vraag is eigenlijk weet iemand of er een versie van phpbb gepland staat die kompleet anders is en dat dadelijk na 2, maanden weer niet alles opnieuw moet?
Er hangt me namelijk iets van bij dat ik dat eens gehoord heb dat 3.0 of 2.3 kompleet anders is en dat de meeste mods dan herschreven moeten worden?

LoYaL
Contacteer:

Re: Updaten\vernieuwen

Bericht door LoYaL » 21 jan 2006, 10:58

maico schreef:Hoi,

Mijn forum bevat enkele foutjes waar ik niet meer aan uit kom, een mix van verschillende mods waarschijnlijk en de foutjes werden pas later bekend.
Geen ramp er valt mee te leven :)
Maar nu wilde ik eigenlijk gaan beginnen met mijn forum kompleet van voor af aan op te bouwen, en allemaal de nieuwste mods te gebruiken (nu heb ik er een 70 groot en kleintjes) dus veel werk.

Mijn vraag is eigenlijk weet iemand of er een versie van phpbb gepland staat die kompleet anders is en dat dadelijk na 2, maanden weer niet alles opnieuw moet?
Er hangt me namelijk iets van bij dat ik dat eens gehoord heb dat 3.0 of 2.3 kompleet anders is en dat de meeste mods dan herschreven moeten worden?
Het klopt wel dat er nieuwe mods moeten herschreven worden ja.. Maar verder weet ik er ook niet zoveel van
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

Bee

Bericht door Bee » 22 jan 2006, 15:47

phpBB 3.0.x is al jaren in ontwikkeling, en ik verwacht niet dat het op zeer korte termijn uit komt. Daarnaast zal waarschijnlijk de support voor phpBB 2.0.x in tegenstelling tot phpBB 1.4.x wel behouden worden, alleen al vanwege de populairiteit en de extreme verschillen ertussen.
... Maar ik modereer (nog) niet.

maico

Bericht door maico » 22 jan 2006, 16:13

hey,

Bedankt voor het meedenken ga ik eens op me gemakkie aan de nieuwe opbouw beginnen de komende weken :lol:

Gesloten