Het is zover: Nederlandse phpBB Mods website!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Het is zover: Nederlandse phpBB Mods website!
Hallo iedereen,
Hoewel dit wellicht een beetje als reclame kan overkomen, en ik nog lang niet klaar ben met het toevoegen van mods, wil ik dan nu, na een lange poging om het domein te registreren, toch mijn site publiekelijk bekend maken:
Hierbij presenteer ik u: http://www.phpbbmods.nl !
De eerste Nederlandstalige site waarin echt mods zijn verzameld, en waarin het stadium van proefballontjes dan nu toch echt voorbij is.
Ik hoop hiermee dat er een nuttige site ontstaat voor vele gebruikers, en dat het vinden van mods hiermee makkelijker wordt!
Vragen / klachten kunnen gemeld worden via PB of eventueel via postmaster [at] phpbbmods [punt] nl
Hoewel dit wellicht een beetje als reclame kan overkomen, en ik nog lang niet klaar ben met het toevoegen van mods, wil ik dan nu, na een lange poging om het domein te registreren, toch mijn site publiekelijk bekend maken:
Hierbij presenteer ik u: http://www.phpbbmods.nl !
De eerste Nederlandstalige site waarin echt mods zijn verzameld, en waarin het stadium van proefballontjes dan nu toch echt voorbij is.
Ik hoop hiermee dat er een nuttige site ontstaat voor vele gebruikers, en dat het vinden van mods hiermee makkelijker wordt!
Vragen / klachten kunnen gemeld worden via PB of eventueel via postmaster [at] phpbbmods [punt] nl
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
- Diablo Gamer
- Contacteer:
- Diablo Gamer
- Contacteer:
Het probleem met de meeste gebruikers is niet dat ze de installatie niet lukt, maar dat ze niet goed kunnen verwoorden wat ze zoeken, en daardoor niet goed de mods vinden die ze zoeken, en het tweede punt is dat moeilijke omschrijvingen in het Engels nu vereenvoudigd in het Nederlands worden weergeven.Diablo Gamer schreef:a dat is nu jammer maar goed toch maar verder zoeken
Natuurlijk staat nooit alles er op, en natuurlijk staan er ook veel links voor phpBBHacks.com in, maar als je daar dan aankomt, dan weet je tenminste al in het Nederlands wat je krijgt, en is het zoekproces dus verschoven naar een betere zoekfunctie, want in tegenstelling tot phpBBHacks.com kan je bijvoorbeeld zoeken in de omschrijvingen, en fatsoenlijk meerdere zoektermen opgeven zonder dat je meteen 30 pagina's resultaten hebt.
... Maar ik modereer (nog) niet.
- desmarties
- Contacteer:
Het ziet er heel mooi uit, en netjes
:thumb:

http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !
^^ With Svennsonsvennson schreef:spam
Aha, en wat heeft dat met het puntje spam te maken?paulus schreef:Ja, en mensen hebben er voordeel van dat ze eindelijk in het nederlands mods kunnen vinden, dus het heeft alleen maar voordeelsvennson schreef:spam
-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
Mooi iniatief. :thumb: Wat ik me wel afvraag: wat is de reden om er niet als de Awards er hier een onderdeel van te maken?
De mensen die "SPAM" roepen moeten eerst eens naar een defintie van SPAM gaan kijken voordat ze iets roepen
Ik zal phpbbhacks.nl redirecten naar je website. Kan je wel aardig wat leuke bezoekers opleveren denk ik.
De mensen die "SPAM" roepen moeten eerst eens naar een defintie van SPAM gaan kijken voordat ze iets roepen

Ik zal phpbbhacks.nl redirecten naar je website. Kan je wel aardig wat leuke bezoekers opleveren denk ik.
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
- Diablo Gamer
- Contacteer:
eens kijken wanneer de eerste link in mod aanvraag komt te staan 
even aam het kijken geweest welke nog vrij waren van phpbbhacks
phpbbhacks.eu: is nog vrij! Klik hier om te reserveren.
phpbbhacks.nl: helaas al bezet.
phpbbhacks.com: helaas al bezet.
phpbbhacks.net: helaas al bezet.
phpbbhacks.org: is nog vrij! Klik hier om te reserveren.
phpbbhacks.biz: is nog vrij! Klik hier om te reserveren.
phpbbhacks.info: is nog vrij! Klik hier om te reserveren.
phpbbhacks.be: helaas al bezet.

even aam het kijken geweest welke nog vrij waren van phpbbhacks
phpbbhacks.eu: is nog vrij! Klik hier om te reserveren.
phpbbhacks.nl: helaas al bezet.
phpbbhacks.com: helaas al bezet.
phpbbhacks.net: helaas al bezet.
phpbbhacks.org: is nog vrij! Klik hier om te reserveren.
phpbbhacks.biz: is nog vrij! Klik hier om te reserveren.
phpbbhacks.info: is nog vrij! Klik hier om te reserveren.
phpbbhacks.be: helaas al bezet.
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice.
Idd dit noem ik geen Spam , en idd wat Headout zegt zoek maar eens op Google Spam op ! Spam is ongewenste reclame dat je gewoon voor je neus geschoteld krijgt.
Kortom zoeen reactie vindt ik raar met Spam? heel raar zelfs maarja somige moeten wel wat typen he
Maar zeer mooie en relatieve informatie en geen spam! Kan ook niks anders verwachten van een Avril Fan
Sorry die was wel erg flauw
Maar Bee een hele informatieve site en mooi overzichtelijk Maw goed gedaan 
Kortom zoeen reactie vindt ik raar met Spam? heel raar zelfs maarja somige moeten wel wat typen he

Maar zeer mooie en relatieve informatie en geen spam! Kan ook niks anders verwachten van een Avril Fan

Sorry die was wel erg flauw

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Diablo Gamer
- Contacteer:
nu ga ik wat flauw doenOpeltijgertje schreef:Idd dit noem ik geen Spam , en idd wat Headout zegt zoek maar eens op Google Spam op ! Spam is ongewenste reclame dat je gewoon voor je neus geschoteld krijgt.
Kortom zoeen reactie vindt ik raar met Spam? heel raar zelfs maarja somige moeten wel wat typen he![]()
Maar zeer mooie en relatieve informatie en geen spam! Kan ook niks anders verwachten van een Avril Fan![]()
Sorry die was wel erg flauwMaar Bee een hele informatieve site en mooi overzichtelijk Maw goed gedaan
dit is ook Spam
en erg lekker ook

maar bee ga zo door
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice.