vraagje
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

vraagje
Ik hoop dat ik dit goed plaats.
Ik heb een forum bij jullie maar als iemand zich wilt registreren kan dit niet want de code die ingevoerd moet worden bestaan uit 6 hoofdletters.
Nu heb ik het ook geprobeerd en dan staat er foute code ingevoerd?
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?
Groetjes Linda
Ik heb een forum bij jullie maar als iemand zich wilt registreren kan dit niet want de code die ingevoerd moet worden bestaan uit 6 hoofdletters.
Groetjes Linda
Dat is een lapmiddel en geen fout oplossing.monique schreef:Waarschijnlijk heb je de visuele code aanstaan. Die kun je in het admin-paneel uitzetten bij de configuratie.
Visuele bevestiging aanzetten
Gebruikers dienen een code uit een plaatje in te vullen bij registratie.
en dan "nee" aanvinken.
Met groet, The Sting
Re: vraagje
Dubbelpost, zie http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=26058Linda schreef:Ik hoop dat ik dit goed plaats.
Groetjes Linda
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Heb je mods in je forum, welke versie een link kortom meer info. :thumb:Linda schreef:Ik hoop dat ik dit goed plaats.
Groetjes Linda
Met groet, The Sting
Pardon hoor..XP-Rene schreef:Dubbelpost, zie http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=26058Linda schreef:Ik hoop dat ik dit goed plaats.
Groetjes Linda
Kom hier voor het eerst !!
The Sting schreef:Heb je mods in je forum, welke versie een link kortom meer info :thumb:Linda schreef:Ik hoop dat ik dit goed plaats.
Groetjes Linda
ow jee nu ga je me dingen vragen waar moet ik kijken hahaa?
ja hoor het is al een tijdje in gebruik daarom snap ik het niet.The Sting schreef:Er gaat wel veel fout, is je forum al in gebruik, zo niet zou ik het opnieuw installen en met een schone lei beginnen. :thumb:Linda schreef:Gedaan maar kom er niet op
Ik krijg ook steeds een witte pagina met een error zijn ze met de forums bezig??
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
Wie bedoel je met "ze". phpBB.nl kan in ieder geval niets aan je foum doen omdat ze totaal geen binding met jouw forum hebben, net zomin als anderen.
Er zal dus toch wel iets anders aan de hand zijn.
Is er iemand bezig, een andere administrator misschien die ook FTP toegang heeft, waardoor bestanden misschien gewijzigt zijn?
Er zal dus toch wel iets anders aan de hand zijn.
Is er iemand bezig, een andere administrator misschien die ook FTP toegang heeft, waardoor bestanden misschien gewijzigt zijn?
KNAVIVO DIERENHULP
Ja dan is het bij de host aan het rommelen, afwachten en of email sturen.Linda schreef:ja hoor het is al een tijdje in gebruik daarom snap ik het niet.The Sting schreef:Er gaat wel veel fout, is je forum al in gebruik, zo niet zou ik het opnieuw installen en met een schone lei beginnen. :thumb:Linda schreef:Gedaan maar kom er niet op
Ik krijg ook steeds een witte pagina met een error zijn ze met de forums bezig??
Met groet, The Sting
Oke dan wacht ik even tot het weer lukt..The Sting schreef:Ja dan is het bij de host aan het rommelen, afwachten en of email sturen.Linda schreef:ja hoor het is al een tijdje in gebruik daarom snap ik het niet.The Sting schreef:Er gaat wel veel fout, is je forum al in gebruik, zo niet zou ik het opnieuw installen en met een schone lei beginnen. :thumb:
bedankt tot nu toe

Je ehbt dus niet zelf het forum geïnstalleerd als ik het goed begrijp, maar wie dan wel?
KNAVIVO DIERENHULP
Waarom zou een host zomaar bestanden gaan wijzigen, het probleem begon met het registreren, niet met de DB.The Sting schreef:De host, dat zeg ik tochLinda schreef:Weet ik veel wie de forums doet dat bedoel ik met ZE
Vreemde boel hier

KNAVIVO DIERENHULP