Betaalde hosting

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Bee

Bericht door Bee » 08 jan 2006, 17:37

Paretje schreef:Ik ben aan het kijken voor een hot en zelf heb ik veel interese in pcextreme. redelijk goedkoop vind ik. ik ken iemand die daar zit. Maar weet het nog altijd niet zeker. Weet er iemand soms of dat compatible is voor php en phpbb
Als je een Dynamic pakket neemt, werkt phpBB gewoon. Let wel, in maart gaat php 4 er uit bij PCectreme. En op het moment is het erg druk bij PCextreme, dus afhandeling gaat misschien wat trager.
THeLL schreef:als je goedkoop wilt moet je http://www.b-one.net nemen.
Onbeperkt dataverkeer is een loze kreet, ik denk dat het bedrijf niet 100% zeker is van de zaken die ze doen.
Derky schreef:Derky.nl wordt gehost bij Budgetwebhosting ik ben er niet echt kapot van. :(

Apache en mySQL ligt er vaakuit en het is erg traag....

Maar kan er ook aan liggen dat ik internet met chello. :P
Nee, het ligt niet aan Chello, want je site is altijd traag, ook vanaf Casema / Wanadoo
... Maar ik modereer (nog) niet.

ik ben gek

Bericht door ik ben gek » 08 jan 2006, 20:04

planet ook hoor. vergeet niet dan dan je site ook traag is :P

Kielse Rat

Bericht door Kielse Rat » 08 jan 2006, 20:17

http://www.hosting-garage.be

Ik gebruik deze hosting. Zeer goede service want de baas kan je altijd bereiken via msn en je kan 24/24 support krijgen.

Bee

Bericht door Bee » 08 jan 2006, 20:25

Kielse Rat schreef:http://www.hosting-garage.be

Ik gebruik deze hosting. Zeer goede service want de baas kan je altijd bereiken via msn en je kan 24/24 support krijgen.
Dat lijkt mij ook weer stug. Ik denk niet dat het je gaat lukken om 3 uur 's nachts support te krijgen, ook hostingbedrijfmedewerker moet wel eens slapen.

Kielse Rat

Bericht door Kielse Rat » 08 jan 2006, 20:27

Bee schreef:
Kielse Rat schreef:http://www.hosting-garage.be

Dat lijkt mij ook weer stug. Ik denk niet dat het je gaat lukken om 3 uur 's nachts support te krijgen, ook hostingbedrijfmedewerker moet wel eens slapen.
Je weet wat ik bedoel he :lol:

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 08 jan 2006, 20:53

Je weet maar nooit somige zijn hardnekkig :) Maar ik denk dat ze wel eens slapen maar wie wil er nou op 05.00 support LOL

Maar over http://www.webreus.nl heeft ook goede support en snelle reactie en niet te duur :wink:

Kortom mijn nieuwe host binnenkort :thumb:

Paretje
Contacteer:

Bericht door Paretje » 08 jan 2006, 21:38

Bee schreef:
Paretje schreef:Ik ben aan het kijken voor een hot en zelf heb ik veel interese in pcextreme. redelijk goedkoop vind ik. ik ken iemand die daar zit. Maar weet het nog altijd niet zeker. Weet er iemand soms of dat compatible is voor php en phpbb
Als je een Dynamic pakket neemt, werkt phpBB gewoon. Let wel, in maart gaat php 4 er uit bij PCectreme. En op het moment is het erg druk bij PCextreme, dus afhandeling gaat misschien wat trager.
Eum en als ik nu bestel heb ik dan in maart wel nog php4. En moest ik dit niet meer hebben kan je dan phpbb gebruiken?

Patricia

Bericht door Patricia » 08 jan 2006, 23:02

Prophecy schreef:E-dot.nl is ook gewoon goed!

Volgens sommige mensen klopt de prijs/kwaliteit verhouding helemaal niet, maar je krijgt er wel een perfecte support, service én altijd de laatste en beste software voor terug!

:bier:
helemaal mee eens :thumb:

Bee

Bericht door Bee » 09 jan 2006, 17:28

Paretje schreef:
Bee schreef:
Eum en als ik nu bestel heb ik dan in maart wel nog php4. En moest ik dit niet meer hebben kan je dan phpbb gebruiken?
Als je nu bestelt heb je tot maart php4, en vanaf maart alleen maar php5. Ook MySQL krijgt een forse upgrade, maar als het goed is moet phpBB zonder problemen blijven werken.

Derky
Contacteer:

Bericht door Derky » 09 jan 2006, 18:32

Bee schreef:
Derky schreef:Derky.nl wordt gehost bij Budgetwebhosting ik ben er niet echt kapot van. :(

Apache en mySQL ligt er vaakuit en het is erg traag....

Maar kan er ook aan liggen dat ik internet met chello. :P
Nee, het ligt niet aan Chello, want je site is altijd traag, ook vanaf Casema / Wanadoo
Geachte,

Dank voor uw bericht, wij hebben geen misconfiguraties of storing(en) kunnen ontdekken op de server. U site laadt hier snel en volledig. Houdt u svp de performance in de gaten en laat ons even weten wanneer eea niet verbetert.

mvg Jack
Team Budget Webhosting
Ze bekijken het zeker van localhost. :P
Maar kan ik hier iets aan doen?

Paretje
Contacteer:

Bericht door Paretje » 09 jan 2006, 20:43

Bee schreef:
Paretje schreef:
Bee schreef: Als je een Dynamic pakket neemt, werkt phpBB gewoon. Let wel, in maart gaat php 4 er uit bij PCectreme. En op het moment is het erg druk bij PCextreme, dus afhandeling gaat misschien wat trager.
Als je nu bestelt heb je tot maart php4, en vanaf maart alleen maar php5. Ook MySQL krijgt een forse upgrade, maar als het goed is moet phpBB zonder problemen blijven werken.
Zal dat dan misschien in een nieuwsoftware pakket wel werken?

Impactforra

Bericht door Impactforra » 09 jan 2006, 21:10

mijn host is http://www.watsnel.nl

Snel qua support zijn ze totaal niet, duurt ongeveer een week voordat ze antwoorden

Toad

Bericht door Toad » 09 jan 2006, 21:14

Bee

Bericht door Bee » 09 jan 2006, 21:26

Verklaar eens wat daar zo goed aan is. Ordinair spammen hebben we weinig aan :roll:

Toad

Bericht door Toad » 09 jan 2006, 21:30

Sorry. :oops:

Ze zijn goedkoop (vind ik dan). De actie die ik had was €20,- per jaar met 600MB opslag, 10GB dataverkeer.
10 databases, ongelimiteerde emailadressen en ftp-accounts.

Verder bieden ze goede support. 24/7 zeggen ze. Heb het één keer geprobeerd door om half 1 's nachts een mailtje te sturen. Kreeg er eentje een uur later terug (bleek 's ochtends toen ik wakker werd).

Mooie acties.

Rico
Contacteer:

Bericht door Rico » 09 jan 2006, 22:06

Ik zit nu al zo een 2 jaar bij PCExtreme.nl,
en dit bevalt me uitstekend!
Ik kwam binnen toen het bedrijf aan het opgroeien was en het is nu opgegroeid tot een goed hostingbedrijf.
De pakketten zijn redelijk goedkoop :)

Carina
Contacteer:

Bericht door Carina » 11 jan 2006, 20:09

http://www.netwrite.nl Deze heb ik uit dit lijstje vandaan geplukt om voor iemand een forum te maken bij een goedkope host.
Hij is inderdaad niet duur.
Maar de afgelopen weken is er elke dag wel een tijd dat de site offline is. Deze week is het helemaal erg. :(
Ik kan deze dus niet aanraden.

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 11 jan 2006, 20:14

Carina schreef:Deze week is het helemaal erg. :( .
Geen excuus, maar wel een kleine nuance:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread ... adid=84541

Carina
Contacteer:

Bericht door Carina » 11 jan 2006, 20:19

headout schreef:
Carina schreef:Deze week is het helemaal erg. :( .
Geen excuus, maar wel een kleine nuance:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread ... adid=84541
In dit geval neem ik mijn woorden terug. :(
Wat vreselijk zeg!! Dit wist ik natuurlijk niet.

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 11 jan 2006, 20:21

Carina schreef:In dit geval neem ik mijn woorden terug. :(
Dat hoeft nu ook weer niet; zoals ik zei is het een nuance. Dat doet niets af aan het feit dat men een webserver up and running moet kunnen houden, ook bij afwezigheid in zulke trieste gevallen.

Plaats reactie