Eerste phpBB versie meegemaakt
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Eerste phpBB versie meegemaakt
Misschien is het wel erg nutteloos wat nu komt, maar toch vraag ik het.
Wat is de eerste versie van phpBB die je meegemaakt hebt. En wat waren jou ervaringen daarmee?
Mijn eerste versie was 2.0.6. Ik zou een forum voor mijn tweelingbroers zijn site installeren(meer voor mijzelf, maar met zijn site als excuse). Ik wist er helemaal niks vanaf.
Toen ik het gedownload had ben ik opzoek gegaan naar de .exe waarmee je het kon installeren. Toen dat niet lukte ben ik maar de gebruiksaanwijzing op gaan zoeken.
Wat is de eerste versie van phpBB die je meegemaakt hebt. En wat waren jou ervaringen daarmee?
Mijn eerste versie was 2.0.6. Ik zou een forum voor mijn tweelingbroers zijn site installeren(meer voor mijzelf, maar met zijn site als excuse). Ik wist er helemaal niks vanaf.
Toen ik het gedownload had ben ik opzoek gegaan naar de .exe waarmee je het kon installeren. Toen dat niet lukte ben ik maar de gebruiksaanwijzing op gaan zoeken.
sudo apt-get remove windows
een tijdje geleden heb ik een oud 2.0.4 forum van me gevonden, maar het zou best is kunnen zijn dat ik al eerder ermee bezig was 
EDIT: http://members.lycos.nl/paulussi/index.php dat was hem

EDIT: http://members.lycos.nl/paulussi/index.php dat was hem

Laatst gewijzigd door Paul op 08 jan 2006, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
mijn eerste was2.0.13
toen kwam ik in contact met deze site, en heb ik hem direct geupdate na 2.0.17
Nu draaii ik fijnloos de meest recente versie.
toen kwam ik in contact met deze site, en heb ik hem direct geupdate na 2.0.17
Nu draaii ik fijnloos de meest recente versie.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- Diablo Gamer
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
link!!WebSiteNet schreef:Ik kwam als eerste in aanraking met 2.0.0. Een paar dagen later kwam 2.0.1. Mijn eerste forum was 2.0.2
(En die staat nu nog steeds ergens online te verpieteren.....)

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Ik dacht 2.0.3 of 2.0.4, ergens heel lang geleden, in vroeg 2003. Mijn eerste bezoek aan phpBB.nl was eind 2003, vlak na de fusie. Met het toen gemaakte account heb ik echter alleen maar gedownload, en nooit gepost. Is ook gewist.
Eerste forum was op Lycos, het account bestaat nog steeds, en wordt nog steeds gebruikt voor... MSN.
Eerste forum was op Lycos, het account bestaat nog steeds, en wordt nog steeds gebruikt voor... MSN.
... Maar ik modereer (nog) niet.
- Xanland
- Contacteer:
* kan zo zonder inloggen adminpaneel "inkomen"paulus schreef:EDIT: http://members.lycos.nl/paulussi/index.php dat was hem

Mijn versie was heel lang geleden * gaat zoeken *...
EDIT: De versie van 23 Januari 2005.
Logische he, en van mij mag je, gebruik het toch nietXanland schreef:* kan zo zonder inloggen adminpaneel "inkomen"paulus schreef:EDIT: http://members.lycos.nl/paulussi/index.php dat was hem*
Mijn versie was heel lang geleden * gaat zoeken *...
EDIT: De versie van 23 Januari 2005.

-
- XGE_Lithium
- Contacteer:
- Bas
- Contacteer:
2.0.6. Ik had net een paar maanden een internetverbinding, en ik zat ook al op een eigen servertje sites te maken. Toen zag ik een forum wat "Powered by phpBB" was, en zo kwam ik bij phpBB uit.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
-