Geen copyright? Geen support!

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
headout
Contacteer:

Bericht door headout » 02 jan 2006, 12:28

Bee schreef:Op 27 februari 2005 heb je het ook al eens gezegd
Ik mag dan wel wát ouder zijn dan de gemiddelde member hier, maar aan mijn brein scheelt nog niets :D

Het kan geen kwaad om af en toe nog eens jullie eraan helpen herinneren waarom dit topic nog open is, en of het niet al lang zijn doel voorbij geschoten is (ja dus :wink: ).

Bee

Bericht door Bee » 02 jan 2006, 14:31

XGE_Lithium schreef:Ik ben het uiteraard eens met deze Regel, en ik wil ook best op die lijst :thumb:

Maar, misschien een idee om dit bij de 'Register-regels' te vermelden?
Ik neem aan dat het normaal is om iemand zonder copyrights voor phpBB niet te helpen..?

Dus bij 'Agree with these terms', om daarvoor ook iets neer te zetten over de copyrights etc..

Of is dat geen goed idee :oops:
Ik vind zelf dat wij er van uit mogen gaan dat gebruikers van dit forum de regels lezen. Ze worden er in elk forum op gewezen dat de regels er zijn, en op practisch elke pagina staat een link naar de regels, waarin onder andere staat dat topics van mensen zonder copyright gesloten zullen worden. Toch houden we dit topic open, en houden we het sticky, om te laten zien dat vele gebruikers het met het door ons gevoerde beleid eens zijn. Het echte doel is het allang kwijt omdat in de regels nu staat dat het copyright verplicht is, maar als krachtmiddel blijft het mooi.
... Maar ik modereer (nog) niet.

jikker
Contacteer:

Bericht door jikker » 02 jan 2006, 16:43

Hmmm....

Ik ben het wel met deze regel eens..... voor het gemak word er wel eens vergeten dat het phpbb forum nog steeds gratis is.En eigenlijk is dus het enige wat ze van phpbb er voor vragen ..... is het © te laten staan?

Voor zo'n mooi produkt...graag .... schrijf mijn forum(s) er maar bij!

Eddy.

opinion

Bericht door opinion » 04 jan 2006, 20:01

Ben het er ook eigenlijk mee eens, maar...
aan de andere kant moet je dan ook iedereen zijn copyright laten staan en heb je na een tijdje een halve pagina aan copyrights bij wijze van spreken. Kan het niet zo dat je je eigen copyright plaatst met een link naar een andere pagina waarin alle (volledige) copyrights staan omschreven met hun link erbij :?:

mac-rolec
Contacteer:

Bericht door mac-rolec » 04 jan 2006, 22:14

De phpbb en de eventuele template copyright moet wel blijven staan denk ik, maar voor mods kun je dat wel doen waarschijnlijk.

LoYaL
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 04 jan 2006, 22:50

opinion schreef:Ben het er ook eigenlijk mee eens, maar...
aan de andere kant moet je dan ook iedereen zijn copyright laten staan en heb je na een tijdje een halve pagina aan copyrights bij wijze van spreken. Kan het niet zo dat je je eigen copyright plaatst met een link naar een andere pagina waarin alle (volledige) copyrights staan omschreven met hun link erbij :?:
Meeste Mods vragen niet zo snel een copyright, en als ze het vragen is het meestal op de 'modpagina' zelf. Dus niet net als het phpBB © overal ;)

XGE_Lithium
Contacteer:

Bericht door XGE_Lithium » 04 jan 2006, 22:52

LoYaL schreef:
Meeste Mods vragen niet zo snel een copyright, en als ze het vragen is het meestal op de 'modpagina' zelf. Dus niet net als het phpBB © overal ;)
Volgens mij mág op de meeste MODs ook geen copyright...
Indien je alleen dingen wijzigt en replaced etc niet, maar als je een heel nieuw ding erbij script.. dan denk ik wel

Maarja, wie ben ik :wink:

Bee

Bericht door Bee » 04 jan 2006, 23:00

XGE_Lithium schreef:
LoYaL schreef:
Volgens mij mág op de meeste MODs ook geen copyright...
Indien je alleen dingen wijzigt en replaced etc niet, maar als je een heel nieuw ding erbij script.. dan denk ik wel

Maarja, wie ben ik :wink:
Als een mod copyright toevoegt op hun eigen pagina's, dan blijft die staan. Staat in de regels. Ik ken eigenlijk maar heel weinig mods die een copyright op elke pagina hebben toevoegd, maar als dat zo is, moet ook die volgens de regels aanwezig zijn.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Rifke
Contacteer:

Bericht door Rifke » 06 jan 2006, 19:09

Mee eens

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 06 jan 2006, 19:29

Volledig mee eens. Een beetje credits voor degenen die het allemaal mogelijk maken is niets te veel gevraagd.

iemand08

Bericht door iemand08 » 06 jan 2006, 22:41

ook helemaal mee eens :thumb:

Naz
Contacteer:

Bericht door Naz » 07 jan 2006, 10:27

Tuurlijk ben ik het ermee eens, alleen heb ik op de index pagina geen Powered by.. etc erop staan omdat door installatie van de topic activity hack het zomaar verdwijnt. Weet niet hoe t komt maar ik heb al op phpbb.com naar support daarnaar gevraagd.

Ytrecq

Bericht door Ytrecq » 07 jan 2006, 11:29

Ik zou gewoon even kijken in een schone footer en dan de copyright daarvan kopieëren naar de juiste plaats.
sudo apt-get remove windows

Naz
Contacteer:

Bericht door Naz » 07 jan 2006, 13:32

Tx, maar heb m naar wat probleempjes er toch maar af gehaald. =\ Wel lastig dat de copyright dan verdwijnt want.. waarom? :-\

monique
Contacteer:

Bericht door monique » 14 jan 2006, 14:34

Ik ben het er ook mee eens! :thumb:

dj inpossible
Contacteer:

Bericht door dj inpossible » 23 jan 2006, 20:23

Mee eens :thumb:
ik haat sig's

Stefandv

Bericht door Stefandv » 30 jan 2006, 18:47

Ik weet niet of dit topic nog relevant is maar, ik kan ook niks anders zeggen dan dat ik het er mee eens ben.
Geen copyright, geen support.

Stef

Bericht door Stef » 30 jan 2006, 18:54

Helemaal fantastisch, maar het is zoals Headout zijn doel voor bij geschoten. Het is al enkele keer voor gekomen dat iemand die in deze lijst staat toch het copyright schend. En daarbij is het gewoon een regel op phpBB.nl.

Daarom gaan we geen nieuwe namen meer toevoegen.

Het topic blijft wel open en sticky om mensen blijvend attent te maken op de regel die hier geld. :-)
Laatst gewijzigd door Stef op 30 jan 2006, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.

XGE_Lithium
Contacteer:

Bericht door XGE_Lithium » 30 jan 2006, 18:58

Ik heb wel gereageerd, dat ik erbij wilde, maar ik sta er nog niet bij :oops:

Impactforra

Bericht door Impactforra » 30 jan 2006, 19:11

Denk niet dat hij ook iedereen erbij gaat zetten, waarom? :wink:

Gesloten