Hoeveel mb heb je nodig
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Hoeveel mb heb je nodig
om eeen phpbb forum op te kunnen starten? als je ongeveer 200 leden hebt
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Re: Hoeveel mb heb je nodig
Ligt eraan. De forum files zijn altijd rond de 2 mb (tenzij je veel MODs erop hebt)caroltje schreef:om eeen phpbb forum op te kunnen starten? als je ongeveer 200 leden hebt
De grootte van de database hangt er ook vanaf hoeveel posts etc
En bij normaal gebruik duurt het een eeuwigheid voor die 25 Mb vol is.SFB schreef:Valt allemaal heel erg mee hoor. Zolang je geen uploadmogelijkheden hebt voor bijlagen enzo, dan kun je met een standaard account van 25 MB al heel veel.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Dat ben ik niet helemaal met je eens hoor, PS gebruikt alleen aan bestanden, voor phpbb, ruim 30 mbXP-Rene schreef:En bij normaal gebruik duurt het een eeuwigheid voor die 25 Mb vol is.SFB schreef:Valt allemaal heel erg mee hoor. Zolang je geen uploadmogelijkheden hebt voor bijlagen enzo, dan kun je met een standaard account van 25 MB al heel veel.

LEZEN! Als je geen dingen upload en wat normale mods hebt haal je echt niet 30 mb.paulus schreef:Dat ben ik niet helemaal met je eens hoor, PS gebruikt alleen aan bestanden, voor phpbb, ruim 30 mbXP-Rene schreef:En bij normaal gebruik duurt het een eeuwigheid voor die 25 Mb vol is.SFB schreef:Valt allemaal heel erg mee hoor. Zolang je geen uploadmogelijkheden hebt voor bijlagen enzo, dan kun je met een standaard account van 25 MB al heel veel.
... Maar ik modereer (nog) niet.
ik heb nu, aan forum bestanden 3,33 mb
Paar kleine mods zitten erop
aan database 10.50 MB ( met 14000+ posts.

aan database 10.50 MB ( met 14000+ posts.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-