Log me automatisch in bij elk bezoek
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Log me automatisch in bij elk bezoek
Hallootjes,
Bestaat er een MOD waarmee je de 'Log me automatisch in bij elk bezoek' inclusief aankruisvakje kan implementeren? Ik heb gezien dat het ergens bij een standaard silver thema stond, maar bij mijn standaard silver heb je die mogelijkheid niet (heb het forum pas een week of zo online).
Groet,
Henk
Bestaat er een MOD waarmee je de 'Log me automatisch in bij elk bezoek' inclusief aankruisvakje kan implementeren? Ik heb gezien dat het ergens bij een standaard silver thema stond, maar bij mijn standaard silver heb je die mogelijkheid niet (heb het forum pas een week of zo online).
Groet,
Henk
Hebbes! Dank je wel. Ik was een beetje bang want ik wist niet wat de knop deed, maar ik heb hem gevonden. Ik was nu even moedig want ik heb net een backup gemaakt. Ik zal het even uitleggen:fn002449 schreef:dat kan je aanzetten in je admin panel... ik weet niet of het standaart aan staat of niet :S
Ik heb elders hier op het forum iets gepost over dat ik bij sommige knoppen geen verklarende tekst heb in mijn configuratie. Dus in dit geval bijvoorbeeld heb ik een knop Ja en Nee zonder verklarende tekst er bij. Die stond standaard op Nee, maar ja aangezien er geen verklarende tekst bij stond was ik bang om hem op Ja te zetten. Nu weet ik wat ie doet. Nogmaals dank.
Vindt het overigens wel vreemd want ik ben het forum eigenlijk met phpBB 2.0.18 begonnen en heb alles origineel geïnstalleerd en heb daarna de update gedaan naar de huidige nieuwste versie phpBB 2.0.19
Tussentijds heb ik de NL taalmodules geïnstalleerd. Voor de rest werkt alles perfect, alleen bij die ja/nee knop (die nu blijkt voor de besproken instelling te zijn) staat geen tekst. In het veld er onders staat een nul zonder verklarende tekst (ik neem aan dat dat een tijd is of zo...?)
Nu met phpBB 2.0.19 heb ik weer twee velden die geen verklarende tekst hebben (zie mijn bijdrage elders op dit forum).
Zou mooi zijn als er ergens een FAQ onderdeel zou bestaan van hoe je een php versie kan bijwerken (alleen met de bestanden en de database). Er staat uitstekende informatie hoe je een forum kan installeren, maar niet hoe je het kan updaten. Misschien heb ik ook wel iets overzien, ik weet het niet. Hoewel mijn Engels niet slecht is vind ik de Engelstalige installer instructies niet echt een duidelijke uitleg.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Er zijn geneog tutorials hoor, en uiteraard kun je ook hier op het forum terug.diamont schreef: Zou mooi zijn als er ergens een FAQ onderdeel zou bestaan van hoe je een php versie kan bijwerken (alleen met de bestanden en de database). Er staat uitstekende informatie hoe je een forum kan installeren, maar niet hoe je het kan updaten. Misschien heb ik ook wel iets overzien, ik weet het niet. Hoewel mijn Engels niet slecht is vind ik de Engelstalige installer instructies niet echt een duidelijke uitleg.
TIP; met de zoekfunctie kom je ook al ver :thumb:
oke ik ben erachter gekomen dat het aan mijn subsilver style ligt maar hoe weet ik wat er fout staat dat het niet zichtbaar is?diamont schreef:Zit het misschien alleen niet in de betreffende forum stijl die je gebruikt? In subSilver moet het gewoon zichtbaar zijn. Ik roep ook maar wat hoor, maar ik heb gemerkt dat sommige forum stijlen die functie niet zichtbaar hebben.