Beveiliging registratie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Beveiliging registratie
volgend forum:
http://www.c2clubvlaanderen.be/forum/
heeft een beveiliging nodig maar ken er de naam niet van. het komt erop neer dat bij het registreren op het forum onderaan het formulier gevraagd word om enkele letters en cijfers over te typen...
Kan iemand me helpen?
Alvast erg bedankt
http://www.c2clubvlaanderen.be/forum/
heeft een beveiliging nodig maar ken er de naam niet van. het komt erop neer dat bij het registreren op het forum onderaan het formulier gevraagd word om enkele letters en cijfers over te typen...
Kan iemand me helpen?
Alvast erg bedankt
-
-
Dan ligt het aan de template of de vertaling. Heb je de laatstse vertaling van phpBB? En welke template gebruik je?
Oudere templates hebben niet alles ingebouwd.
Het beste kan je de nieuwe vertaling downloaden en de code veranderingen van phpBB2.0.10 naar 2.0.11 bekijken. Zo heb ik het probleem opgelost(een hele tijd gelden).
Oudere templates hebben niet alles ingebouwd.
Het beste kan je de nieuwe vertaling downloaden en de code veranderingen van phpBB2.0.10 naar 2.0.11 bekijken. Zo heb ik het probleem opgelost(een hele tijd gelden).
sudo apt-get remove windows
okay
Visuele bevestiging aanzettenpaulus schreef:Admin, configuratie.
Gebruikers dienen een code uit een plaatje in te vullen bij registratie.
Okay gedaan maar nu bij het registreren nergens het veld waarin je cijfers moet invullen. Kan dit ook een template probleem zijn?
Ik heb in dit bestand van mijn template gekeken en heb wel (volgens mij) de code kunnen vinden:
Maar in mijn ACP kan ik het ergens terugvinden. Dus waarschijnlijk zit bij mij daar de fout. Kan iemand mij vertellen, welk bestand ik moet aanpassen (en waar ik evt. op moet letten)?
Code: Selecteer alles
<!-- Visual Confirmation -->
<!-- BEGIN switch_confirm -->
<tr>
<td class="row1" colspan="2" align="center"><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_IMPAIRED}</span><br /><br />{CONFIRM_IMG}<br /><br /></td>
</tr>
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_CONFIRM_CODE}: * </span><br /><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_EXPLAIN}</span></td>
<td class="row2"><input type="text" class="post" style="width: 200px" name="confirm_code" size="6" maxlength="6" value="" /></td>
</tr>
<!-- END switch_confirm -->
lang admin: // Visual Confirmation
$lang['Visual_confirm'] = 'Visuele bevestiging aanzetten';
$lang['Visual_confirm_explain'] = 'Gebruikers dienen een code uit een plaatje in te vullen bij registratie.';
lang_main:
//
// Visual confirmation system strings
//
$lang['Confirm_code_wrong'] = 'De ingevoerde bevestigingscode is onjuist';
$lang['Confirm_code_impaired'] = 'Indien je de code niet kan lezen of blind of slechtziend bent, neem dan contact op met de %sAdministrator%s.';
$lang['Confirm_code'] = 'Bevestigingscode';
$lang['Confirm_code_explain'] = 'Voer de code in exact zoals je die ziet. Let op hoofdletters
, een nul heeft een diagonale lijn.';
het maakt niet uit waar je het plaatst als het maar voor that's all folks!
$lang['Visual_confirm'] = 'Visuele bevestiging aanzetten';
$lang['Visual_confirm_explain'] = 'Gebruikers dienen een code uit een plaatje in te vullen bij registratie.';
lang_main:
//
// Visual confirmation system strings
//
$lang['Confirm_code_wrong'] = 'De ingevoerde bevestigingscode is onjuist';
$lang['Confirm_code_impaired'] = 'Indien je de code niet kan lezen of blind of slechtziend bent, neem dan contact op met de %sAdministrator%s.';
$lang['Confirm_code'] = 'Bevestigingscode';
$lang['Confirm_code_explain'] = 'Voer de code in exact zoals je die ziet. Let op hoofdletters
, een nul heeft een diagonale lijn.';
het maakt niet uit waar je het plaatst als het maar voor that's all folks!
- Bas
- Contacteer:
Het moet voor ?>, niet voor That's all folks.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- Bas
- Contacteer:
Niet in installatie-files die volgens standaarden zijn gemaakt. Het is waar dat het niet uitmaakt, maar ik bedoelde dat het niet per sé voor That's all folks moet.mac-rolec schreef:Dat maakt niet uit, en in de installatie txt's staat altijd voor thats all folks.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS