FTP instellingen noodzakelijk voor attachement mod?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
FTP instellingen noodzakelijk voor attachement mod?
Ik wil op mijn Forum de attachement mod gaan installeren. Nu zit ik echter voor alsnog met één vraag. Maakt deze mod gebruik van een FTP verbinding en zoja, is dat de enigste methode? Ik heb uit de users guide begrepen dat ik dan mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor de FTP verbinding in moet geven en dat deze als normale tekst wordt opgeslagen, of heb ik dat verkeerd begrepen? Ik ben er niet erg happig op om zulke gegevens in te geven.
Groeten,
Erik
Groeten,
Erik
Kreidler, als je je weer even jong wilt voelen 

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ik ben bezig met de installatie van de attachement mod. Nu zit daar ook een folder genaamd "contrib" bij. Die wordt nergens in de installatietekst genoemd (ik heb er naderhand nog naar gezocht in de tekst) en heb ik dus ook niet geupload. Ik heb de installatie al uitgevoerd maar vraag me nu dus af of het nog wel goed komt. Wie weet of die folder noodzakelijk is en of ik die naderhand nog kan uploaden?
Groeten,
Erik
Groeten,
Erik

-
- Contacteer:
Jawel, het lijkt te zijn gelukt :thumb:
Nu heb ik echter één probleem. Als ik de exentiesmanager in het controlpanel wil gebruiken krijg ik de volgende melding:
Wat is hier aan de hand?
Groeten,
Erik
Antwoord al gevonden op het Forum en probleem verholpen
Nu heb ik echter één probleem. Als ik de exentiesmanager in het controlpanel wil gebruiken krijg ik de volgende melding:
Code: Selecteer alles
Warning: mysql_free_result(): 39 is not a valid MySQL result resource in /www/htdocs/teedrie/belletjes/db/mysql4.php on line 318
Groeten,
Erik

Laatst gewijzigd door doka driekus op 31 dec 2005, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Verander dan even de topic title naardoka driekus schreef:Jawel, het lijkt te zijn gelukt :thumb:
Wat is hier aan de hand?Code: Selecteer alles
Warning: mysql_free_result(): 39 is not a valid MySQL result resource in /www/htdocs/teedrie/belletjes/db/mysql4.php on line 318
Groeten,
Erik
mod [opgelost]
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer: