Ja, daar vraag ik het ook aan, ze zullen dit topic toch wel lezen neem ik aan?
Begrijp me niet verkeerd: ik heb er best begrip voor dat het qua tijd allemaal niet uitkomt, maar geef dan aan wat de oorzaak ervan is en hoe snel je denkt weer te kunnen beoordelen (voor februari is in mijn ogen dan wel héél erg ruim). Kijk, iedereen hier geeft z'n site op omdat hij wil weten wat anderen ervan vinden en omdat men kritiek wil hebben. Vervolgens kunnen we 3 weken niets eraan doen, omdat zoveel mogelijk hetzelfde moet blijven (dat is opzich heel logisch). Ondertussen maak je gewoon plannen voor na die 3 weken, zodat je na afloop ook weer verder kan met de ontwikkeling van je site. Als iedereen nu allerlei dingen zou gaan wijzigen zal het ook geen eerlijke vergelijking meer zijn tussen de jury die voor en de jury die na de deadline heeft beoordeeld, beiden hebben iets anders gezien. Verder vind ik 3 weken erg ruim genomen om te beoordelen, dus ik zie (zonder verdere verklaring van de betreffende juryleden) niet echt in waarom het niet wil lukken. Er zijn 20 sites, dus als je elke dag even 1 site bekijkt, dan heb je zelfs nog 4 dagen over. Als je het slim inplant, dan kun je er zelfs wel 2 op een dag bekijken. Als je van tevoren al weet dat je geen tijd zult hebben, waarom geef je je dan op? Dat het allemaal niet uitkomt, oke dat is gebeurd en daar is niks aan te doen, maar ik vind het toch vreemd dat men daar achteraf pas mee komt en niet op het moment zelf, dat je de 5 dagen voor de deadline opeens merkt van: jongens we redden het niet. Ook vind ik het niet gepast dat alles nu via Stef loopt, de hoofdorganisatie, en dat Mosymuis en Webmaster X zelf niks komen vertellen.
Met andere woorden: geef even aan wat er fout is gegaan en hoe snel dit wordt opgelost (en voor 1 februari is mijn ogen veel te ruim).