Help! Problemen en ik kan niet meer bij mijn Admin!

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
waltdisneydvd
Contacteer:

Help! Problemen en ik kan niet meer bij mijn Admin!

Bericht door waltdisneydvd » 28 dec 2005, 20:38

Bij posting body heb ik de maximum size verhoogt naar 100 (van 60), maar nu blijft de topic title hangen op 60 tekens, waardoor je dus een deel van de title niet kan zien. Ik kan het niet vinden in de body en ook niet in de .php waar ik vrij weinig verstand van heb en dus ook niet goed weet waar ik moet zoeken.

Waar kan ik de lengte van de topic title vinden? En hoe moet ik het dan verhogen van 60 naar 100? En hoe kan ik er voor zorgen dat als gebruikers stemmen op polls, ze hun stem nog kunnen verwijderen of herzien?

Edit: ik heb nog een probleempje ontdekt. Je kan het onderschrift niet meer zien in een topic. Ik heb gekeken bij een schone versie van viewtopic en daar staat nog precies hetzelfde:

Code: Selecteer alles

<tr>
				<td colspan="2"><span class="postbody">{postrow.MESSAGE}{postrow.SIGNATURE}</span><span class="gensmall">{postrow.EDITED_MESSAGE}</span></td>
			</tr>
Tenminste, ik neem aan dat het dat is. Toch zie je het niet. Hoe kan ik hier iets aan doen? En hoe zorg ik ervoor dat je het ook in je profiel kan zien?

En nu heb ik ook nog eens ontdekt dat ik niet meer in mijn Admin Panel kan!!! Ik heb echt heel weinig veranderd in de instellingen! Hoe kan dit??

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 29 dec 2005, 10:44

Je moet de grote van het subject veld in de database groter maken ;)

waltdisneydvd
Contacteer:

Bericht door waltdisneydvd » 29 dec 2005, 15:50

Maar ik kan nog steeds niet bij mijn admin!!

Bee

Bericht door Bee » 29 dec 2005, 17:18

Voor de problemen met je administratiepaneel, zie

http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=48
... Maar ik modereer (nog) niet.

waltdisneydvd
Contacteer:

Bericht door waltdisneydvd » 02 jan 2006, 12:24

paulus schreef:Je moet de grote van het subject veld in de database groter maken ;)
Waar dan? Ik kan het niet vinden..

Is het ook mogelijk om gebruikers bij polls terug te komen op hun stem, dus dat ze vaker dan één keer kunnen stemmen, bijv:

Wat eet jij het liefst?
Pizza
Kip

op 1 januari zegt jan Pizza, maar twee dagen later wilt hij Kip, hoe kan ik er dan voor zorgen dat jan zijn stem van Pizza naar Kip kan veranderen?

waltdisneydvd
Contacteer:

Bericht door waltdisneydvd » 03 jan 2006, 12:34

Iemand?

Gesloten