Anti-bot-mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Anti-bot-mod
Ik zou graag een anti-bot-mod willen installeren. Het zou als volgt moeten werken:
Als een nieuwe gebruiker zich wil aanmelden op mijn forum, moet hij cijfers en letters in een grafisch plaatje herkennen. Deze zijn vervormd en het plaatje heeft een bepaalde achtergrond. Een mens kan die cijfers en letters zien, maar een bot niet. Bij een aantal fora en andere aanmeldsystemen kom ik dit soort dingen al tegen.
Is er zoiets?
Als een nieuwe gebruiker zich wil aanmelden op mijn forum, moet hij cijfers en letters in een grafisch plaatje herkennen. Deze zijn vervormd en het plaatje heeft een bepaalde achtergrond. Een mens kan die cijfers en letters zien, maar een bot niet. Bij een aantal fora en andere aanmeldsystemen kom ik dit soort dingen al tegen.
Is er zoiets?
Aha, bedankt. Maar dan zit ik met een volgend probleem.
Mijn forum
http://www.wowforum.nl
heeft een eigengemaakte stijl. Hoe zorg ik ervoor dat deze stijl gebruikt maakt van deze beveiliging. Alleen subSilver doet dat tot nog toe. De eigen stijl WoW Style gebruikt deze beveiliging niet. Dus hoe verander ik dat?
Welke bestanden moet ik daarvoor veranderen? Ik zal deze bestanden dan uploaden.
Mijn forum
http://www.wowforum.nl
heeft een eigengemaakte stijl. Hoe zorg ik ervoor dat deze stijl gebruikt maakt van deze beveiliging. Alleen subSilver doet dat tot nog toe. De eigen stijl WoW Style gebruikt deze beveiliging niet. Dus hoe verander ik dat?
Welke bestanden moet ik daarvoor veranderen? Ik zal deze bestanden dan uploaden.
Ja, bij 2.0.11 kwam deze template update met visuele confirmatie, het kan zijn dat jouw stijl nog voor de tijd van 2.0.11 gemaakt is waardoor die visuele confirmatie er niet in zit.Hans Kamp schreef:Ik bedoel, dat ik ze dan zal laten zien (dadelijk).Hans Kamp schreef:Welke bestanden moet ik daarvoor veranderen? Ik zal deze bestanden dan uploaden.
Paulus en Bee, bedankt.
Mac-rolec, is dit compatible met 2.0.18? Want in dat topic wordt gesproken over 2.0.11.