moet ik iets doen na een verandering aan het forum?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

moet ik iets doen na een verandering aan het forum?
Als ik een verandering doe, bv een rank aanmaken dan zie je dat meteen.
Moet je eigenlijk nog iets meer doen na een aanpassing?
Heb ooit iets gehoord iets iedere keer te doen na een verandering maar weet niet meer wat.
Moet je eigenlijk nog iets meer doen na een aanpassing?
Heb ooit iets gehoord iets iedere keer te doen na een verandering maar weet niet meer wat.
Ik denk dat satshow in deze doelt op het maken van een backup van het forum voor en na een wijziging.
Nu lijkt me dat voor het aanmaken van een rank niet zo nodig, maar bij grotere wijzigingen aan het forum zou ik dat zeker wel doen.
Dus een backup van de database (het liefst vanuit phpMyAdmin) en een backup van de forum bestanden. Heb je deze twee, dan zit je altijd goed voor het geval het een keer mis mocht gaan met het aanbrengen van wijzigingen aan je forum.
Nu lijkt me dat voor het aanmaken van een rank niet zo nodig, maar bij grotere wijzigingen aan het forum zou ik dat zeker wel doen.
Dus een backup van de database (het liefst vanuit phpMyAdmin) en een backup van de forum bestanden. Heb je deze twee, dan zit je altijd goed voor het geval het een keer mis mocht gaan met het aanbrengen van wijzigingen aan je forum.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Hier loop ik gelijk tegen een probleem wat betreft backups, ik zit als ik backup over mijn datahoeveelheid en dan wordt de backup afgebroken.
Dit doe ik via direct admin, maak ik een backup vanuit phpbb dan wordt hij ook afgebroken.
Ik kan ook via ftp bij de bestanden komen, alleen wat moet ik dan allemaal aanvinken.
Dit doe ik via direct admin, maak ik een backup vanuit phpbb dan wordt hij ook afgebroken.
Ik kan ook via ftp bij de bestanden komen, alleen wat moet ik dan allemaal aanvinken.
Via mijn hosting heb ik de beschikking over direct admin waarin ik alle zaken kan bekijken van de mijn ruimte, zoals mailaccounts maken, gebruikte data enz.
Hierin is ook een backupmogelijkheid met alle dingen van de site.
Maar ik zal eens op zoek gaan naar phpmyadmin en kijken hoever ik daarmee kan komen.
Hierin is ook een backupmogelijkheid met alle dingen van de site.
Maar ik zal eens op zoek gaan naar phpmyadmin en kijken hoever ik daarmee kan komen.