Sticky en normale posts gescheiden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Sticky en normale posts gescheiden
Hee, ik zoek een mod die een soort balkje tussen de normale posts en de stickies zet. Voorbeeld op http://www.warez-bb.org/viewforum.php?f=30 ..
Alvast bedankt!

Nee, dat is niet de mod die ik zoek. Ze hoeven niet appart in een andere tabel te staan.. Ik zoek een andere mod die er alleen een balkje tussenzit. Ik heb hem ooit gebruikt en de installatie was volgens mij maar een paar minuten, en deze is 30 minuten en met een hoop bestanden.. ik zoek dus iets anders.. Zie de demo die ik in de 1e post gaf.
- Lady Elensar
- Lady Elensar
- Lady Elensar
OW, dus Ptirhiik heeft daar dus wel een aparte mod van gemaakt. Ik had al gezocht, maar hem niet gevonden. (op z'n website dan). Maar bij phpbbhacks.com staat ie wel: http://www.phpbbhacks.com/download/1205
Die mod, Split Topic Types, lijkt heel uitgebreid, maar bedenk
- Language Extend is heel nuttig, want een keer aanpassen voor veel mods
- Opties voor normale gebruikers is optioneel
- Standaard geschikt voor Topic Calendar en Global Announcements via Announces Suite
- Topics waarop je hebt gereageerd is te zien, en heel makkelijk uit te schakelen:
includes/functions_topics_list.php
Vervangen door
Kwartiertje werk is niet lang
Announces Suite is er in hooguit een half uurtje bij geramd, en Topic Calendar nogmaals een half uurtje.
- Language Extend is heel nuttig, want een keer aanpassen voor veel mods
- Opties voor normale gebruikers is optioneel
- Standaard geschikt voor Topic Calendar en Global Announcements via Announces Suite
- Topics waarop je hebt gereageerd is te zien, en heel makkelijk uit te schakelen:
includes/functions_topics_list.php
Code: Selecteer alles
define('USER_REPLIED_ICON', true); // activate this line if you are using different folder icons for the topic the user replied too
Code: Selecteer alles
// define('USER_REPLIED_ICON', true); // activate this line if you are using different folder icons for the topic the user replied too

... Maar ik modereer (nog) niet.