Yep, dat bedoelen we.
Loop alles nog eens goed door en controleer alles extra of er geen fouten gemaakt zijn.
Deze mod is al door veel mensen ingebouwd, en zij hebben deze mod werkend.
Dus als hij bij jou niet werkt, heb je toch ergens iets fout gedaan.
Als je niet zeker weet wat er met een bepaald deel bedoeld wordt, kan je het hier vragen, en dan zal je geholpen worden.
suc6
Hulp gevraagd voor installeren van mods
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Nou Ukkepuk, het heeft een tijd geduurd... want ik word er gek van !
Eerst kreeg ik die Error melding in het admin panel wat ik zei... en waren al mijn onderwerpen op de forumindex weg.
Nu is het dat mijn onderwerpen wel in de forumindex staan, maar nu is het admin panel gewoon weg is, en krijg ik deze melding :
Fatal error: Cannot redeclare get_info() in /home/spiritst/domains/spiritstyle.be/public_html/forum/admin/admin_forums.php on line 68
Ik weet het niet meer hoor
Eerst kreeg ik die Error melding in het admin panel wat ik zei... en waren al mijn onderwerpen op de forumindex weg.
Nu is het dat mijn onderwerpen wel in de forumindex staan, maar nu is het admin panel gewoon weg is, en krijg ik deze melding :
Fatal error: Cannot redeclare get_info() in /home/spiritst/domains/spiritstyle.be/public_html/forum/admin/admin_forums.php on line 68
Ik weet het niet meer hoor

Wel, ikzelf ben ook geen kei om dit soort problemen op te lossen, alleen weet ik ondertussen wel dat de foutmelding meetsal al wel aangeeft waar het prbleem zou kunnen zitten.
In jou geval dus in de forum/admin/admin_forums.php on line 68
kijk eens of dit iets met de mod te maken heeft?
Heb je ergens in de buurt van lijn 68 een aanpassing moeten doen (of zou je gedaan moeten hebben).
In ieder geval is hier iets aan de hand!
(Fatal error: Cannot redeclare get_info() ==> ik weet niet wat hier mee bedoeld wordt, behalve dat het een fatale fout is
)
In jou geval dus in de forum/admin/admin_forums.php on line 68
kijk eens of dit iets met de mod te maken heeft?
Heb je ergens in de buurt van lijn 68 een aanpassing moeten doen (of zou je gedaan moeten hebben).
In ieder geval is hier iets aan de hand!
(Fatal error: Cannot redeclare get_info() ==> ik weet niet wat hier mee bedoeld wordt, behalve dat het een fatale fout is