DaMnNaTiOn schreef:Natuurlijk wel, je viewtopic veranderen is niet zo moeilijk.
En even kijken hoor, dit is een [oud screenshotje van m'n forum voor de phpbb awards, dit is het geworden nu. Toch best anders nietwaar?
En ik snap natuurlijk wel dat de codes hetzelfde moeten zijn, ben echt niet zo 'n newbie in phpBB...
Maar hey, als je denkt dat ik het fout had, dan vind ik dat goed hoor...
@ DaMnNaTiOn dit is wel mijn show off hé.svennson schreef:leuk enkel die post een nieuw bericht button b-vindt ik maar niks ...
Toch is het niet zo, ik heb wel ideeën opgedragen van andere forums maar niet de code ge'ript', verder zou ik graag nog dingen willen horen die ik eraan kan verbeteren.....DaMnNaTiOn schreef:Natuurlijk is dit jouw show-off, ik wou gewoon even aanduiden dat dat wel kon...
Hmm, ok dan heb ik je verkeerd opgevat, ik dacht dat je me zat te beschuldigen dat ik de code had geript.DaMnNaTiOn schreef:Ik zei ook niet dat je de code helemaal hebt geript, alleen maar afgekeken, zo van twee dingen met ongeveer dezelfde uiterlijk maar met een andere broncode.
Maar jah, ik vind het best hoor.
On-topic: Vind je forum wel wat aan de grijze kant.
edit: Owja, je ziet als je refresht nog de oude kleuren van je cellpics, die moet je nog even veranderen.
edit2: En dat kon sloeg op dat je wel binnen stuk of 4 dagen een compleet forum kon verbouwen en niet op dat je hebt gekopierd.
Code: Selecteer alles
td.cat{font-weight:bold;letter-spacing:1px;background:#d9e2ec url(images/cellpic1.jpg);
Ok, bedanktDaMnNaTiOn schreef:Voor als je naar de oplossing van de cellpics probleem aan het zoeken bent.
In je css bestand staat voor je cellpic zo'n html kleur code.
Dus bijvoorbeeld ditVerander dan #d9e2ec in een grijze kleur of in transparent, dat werkt denk ik ook wel omdat je achtergrond al grijs is.Code: Selecteer alles
td.cat{font-weight:bold;letter-spacing:1px;background:#d9e2ec url(images/cellpic1.jpg);
Probeer maar uit! :thumb: