Cellpic

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Lacuna

Cellpic

Bericht door Lacuna » 04 dec 2005, 16:15

Ik zit ff met een vraagje en probleempje
Ik ben met een eigen stijl bezig en nu heb ik dus de kleuren van de Cellpic veranderend, maar hij geeft ze op het forum niet goed door
In de adminpannel doet hij het wel goed die kleuren, kan iemand mij vertellen of ik nog iets moet veranderen, in andere bestanden bijvoorbeeld?

Alvast bedankt

p.s. ik weet niet of het hier goed staat, maar dat merk ik dan wel

Lacuna

Bericht door Lacuna » 04 dec 2005, 17:09

Ik heb eigenlijk meteen nog een vraag,

Kan je ook een rang maken met daarin de mensen die niet meer lid zijn?
Zodat je de berichten wel blijft zien, maar dat je dus al rang ziet dat ze afgemeld zijn?

Lacuna

Bericht door Lacuna » 05 dec 2005, 10:52

Ik zou het toch erg fijn vinden als iemand mij zou kunnen helpen, want ik kom er echt niet uit

Bee

Bericht door Bee » 05 dec 2005, 15:23

Het probleem met de cellpics snap ik niet helemaal. Als je de afbeeldingen dezelfde naam geeft en ze over de huidige bestanden heenschrijft, dan worden die voortaan gewoon gebruikt.

Als gebruikers willen uitschrijven zal je de accounts wel moeten bewaren, wil je ze een rank toewijzen. En wellicht willen ze later weer terugkeren ;)
... Maar ik modereer (nog) niet.

Lacuna

Bericht door Lacuna » 05 dec 2005, 16:48

Ik hoef ze niet perse een rank te geven maar dat de berichten wel blijven bestaan en dat andere leden die gewoon kunnen lezen, maar wel zien dat die gene die niet meer lid is, dus niet meer lid is
Dat is wel het handigst met een rank denk ik zelf maar ja
En ja het is niet de bedoeling dat ze weer lid worden, maar dat is ff een ander verhaal

en de cellpics doen het nu, ik wist niet dat je ook het css bestand moest doen, daar kwam me vriend mee
soms ben ik een beetje blond haha

Gesloten