Probleem met verzenden mail
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Probleem met verzenden mail
Ik heb de volgende phpBB 2.0.18 geinstalleerd, nu wil ik een bulk mail verzenden maar krijg de volgende melding:
Ran into problems sending Mail. Response: 530 5.7.0 Must issue a STARTTLS command first i1sm103467nfe
DEBUG MODE
Line : 143
File : smtp.phpHoe moet ik hier mee omgaan en wat moet ik nu doen om dit werkend te krijgen?
Want ik wil wel graag, dat als er iemand zich aanmeld dat ik er klein beetje zicht opheb wie wat doet en wie zich aanmeld.
Groet Qwartz
Ran into problems sending Mail. Response: 530 5.7.0 Must issue a STARTTLS command first i1sm103467nfe
DEBUG MODE
Line : 143
File : smtp.phpHoe moet ik hier mee omgaan en wat moet ik nu doen om dit werkend te krijgen?
Want ik wil wel graag, dat als er iemand zich aanmeld dat ik er klein beetje zicht opheb wie wat doet en wie zich aanmeld.
Groet Qwartz
- Bas
- Contacteer:
Je mailserver ondersteunt alleen met SSL. Er is een (Beta)mod voor, maar je host moet daarvoor ook OpenSSL-support in PHP gestopt hebben.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Ik heb mijn
Ik heb mijn server thuis, dus ben ik niet afhankelijk van een exteren server
Hoe weet ik of mijn pc dat ondersteund?
Qwartz
Hoe weet ik of mijn pc dat ondersteund?
Qwartz
inderdaad
Paulus,
Ik draai dit alles onder windows XP, alleen als ik mijn smtp inschakel zoals jij zegt, heb ik het volgende probleem poort 25 word bij planet niet vrijgegeven.
Ik heb daarom nu de smtp van gmail ingesteld die maakt gebruik van poort 465.
En wat bedoel je hiermee (En dan smtp in je acp uitschakelen), ik ben nog net zo goed hier in thuis, kun je dit nader uitleggen?
Groet Qwartz
Ik draai dit alles onder windows XP, alleen als ik mijn smtp inschakel zoals jij zegt, heb ik het volgende probleem poort 25 word bij planet niet vrijgegeven.
Ik heb daarom nu de smtp van gmail ingesteld die maakt gebruik van poort 465.
En wat bedoel je hiermee (En dan smtp in je acp uitschakelen), ik ben nog net zo goed hier in thuis, kun je dit nader uitleggen?
Groet Qwartz
-