- Wat is het probleem? Ik krijg volgende fatale error wanneer ik een bericht op mijn forum wil lezen: " Fatal error: Call to undefined function: phpbb_rtrim() in /home/dotstorm/public_html/forum/viewtopic.php on line 499 "
Wanneer ontstond het probleem? Wellicht na recente update naar 2.0.18
Adres van je forum: http://www.huidkanker.be/forum
Geïnstalleerde mods: geen
Huidige template: subRed
phpBB versie: 2.0.18 (denk ik)
Host: Antagonist.nl
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? nee
Heb je gezocht naar een antwoord?ja
Overige opmerkingen:
Fatale error bij lezen post.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Fatale error bij lezen post.
Support template:
Ik heb aan de hand van de upgrade-tutorial dus eerst dat ZIP-bestand binnen gepakt, daarna de files geFTP't en dan update_to_latest.php uitgevoerd.
Wat ik verdacht vind is dat ik die foutmelding alleen maar krijg wanneer ik via de lijst "nieuwe berichten sinds laatste bezoek" op een bepaald topic klik.
Wanneer ik via het forum (dus niet uit de lijst "nieuwe berichten na laatste bezoek") op datzelfde topic klik, kan ik alles wel netjes lezen...
dank voor de hulp !
Wat ik verdacht vind is dat ik die foutmelding alleen maar krijg wanneer ik via de lijst "nieuwe berichten sinds laatste bezoek" op een bepaald topic klik.
Wanneer ik via het forum (dus niet uit de lijst "nieuwe berichten na laatste bezoek") op datzelfde topic klik, kan ik alles wel netjes lezen...
dank voor de hulp !
Ik heb zonet eens getest of ik een nieuwe user kon aanmaken en blijkbaar krijg ik ook daarvoor een fout-code.
Registratie lukt, maar wanneer ik dan met de nieuwe user wil inloggen krijg ik de volgende fout-melding:
Fatal error: Call to undefined function: phpbb_clean_username() in /home/dotstorm/public_html/forum/login.php on line 57
Dank voor de hulp !
Registratie lukt, maar wanneer ik dan met de nieuwe user wil inloggen krijg ik de volgende fout-melding:
Fatal error: Call to undefined function: phpbb_clean_username() in /home/dotstorm/public_html/forum/login.php on line 57
Dank voor de hulp !
Verdorie, dacht ik dat de problemen van de baan waren, krijg ik nu zonet weer volgende error wanneer ik via "laatste berichten" op het onderwerp klik:
Fatal error: Call to undefined function: phpbb_rtrim() in /home/dotstorm/public_html/forum/viewtopic.php on line 499
Iemand die me kan/wil helpen ?
Dank
Fatal error: Call to undefined function: phpbb_rtrim() in /home/dotstorm/public_html/forum/viewtopic.php on line 499
Iemand die me kan/wil helpen ?
Dank