Beginners problemen.....

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Pikefly

Beginners problemen.....

Bericht door Pikefly » 21 nov 2005, 22:37

Vandaag eerst van alles gelezen en maar eens begonnen, naar mijn idee alles volgens de handleiding gedan, maar ik krijg wat fout meldingen als ik de installatie probeer op te starten :

Warning: main(./../language/lang_dutch/lang_main.php): failed to open stream: No such file or directory in /www/htdocs/zzonkeb/phpBB2/install/install.php on line 467

Warning: main(): Failed opening './../language/lang_dutch/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:') in /www/htdocs/zzonkeb/phpBB2/install/install.php on line 467

Warning: main(./../language/lang_dutch/lang_admin.php): failed to open stream: No such file or directory in /www/htdocs/zzonkeb/phpBB2/install/install.php on line 468

Warning: main(): Failed opening './../language/lang_dutch/lang_admin.php' for inclusion (include_path='.:') in /www/htdocs/zzonkeb/phpBB2/install/install.php on line 468

Wat doe ik fout ???

Grimlock

Bericht door Grimlock » 21 nov 2005, 22:45

Ik denk dat je:

/../language/lang_dutch/lang_admin.php'

niet hebt geupload.

Pikefly

Bedankt !!, maar nu .....

Bericht door Pikefly » 22 nov 2005, 08:48

Bedankt voor die tip, ik had Dutch wel mee verhuisd, maar zat net een niveau dieper dan English.

Als ik nu met de installatie start, krijg ik een netjes Nederlands scherm, ik vul alle zaken in zoals ik ze heb opgekregen, maar krijg na het eerste invulscherm een mededeling.....

phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

Waar kan dit nu weer aan liggen......

Of zouden gewoon mijn database gegevens niet kloppen en moet ik te rade gaan bij mijn provider, waar MySQL en PHP wel degelijk worden ondersteund.

Alle hulp is uiteraard welkom.

Groetjes, Ger.

mosymuis
Contacteer:

Re: Bedankt !!, maar nu .....

Bericht door mosymuis » 22 nov 2005, 09:34

Pikefly schreef:Of zouden gewoon mijn database gegevens niet kloppen
^^

Pikefly

Bericht door Pikefly » 22 nov 2005, 20:00

^^

Bedankt guys, het werkt nu, ze hadden me een verkeerd wachtwoord doorgegeven voor mijn MySQL Database.

Gesloten