[noob vraag] waar te uploaden?

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
XGE_Lithium
Contacteer:

[noob vraag] waar te uploaden?

Bericht door XGE_Lithium » 07 nov 2005, 16:50

Hoi,

Ik heb zojuist even een account gehaald op TDhosting.nl.
Namelijk "Lithium.TDhosting.nl". Nu is er 1 probleem;

Ik wilde er een forum opzetten om wat dingen te testen, maar ik kom maar niet via FTP in de server. ftp.TDhosting.nl is dus de FTP, maar dan krijg ik 530 error. En normaal gezien werkt een FTP zo;

Code: Selecteer alles

ftp://user:pass@IP/URL:port
Maar ik kan nu dus niet inloggen. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, maar hoe log ik nou in via bijvoorbeeld FlashFXP? Als ik mijn wachtwoord etc invul, doet ie het nog niet.

En ik kan wel via DirectAdmin dingen uploaden, maar dat kan maar een paar dingen tegelijk, en als je nagaat hoeveel bestanden een phpBB forum heeft..

Help :roll:

Lith.

Impactforra

Re: [noob vraag] waar te uploaden?

Bericht door Impactforra » 07 nov 2005, 17:26

XGE_Lithium schreef:Hoi,

Ik heb zojuist even een account gehaald op TDhosting.nl.
Namelijk "Lithium.TDhosting.nl". Nu is er 1 probleem;

Ik wilde er een forum opzetten om wat dingen te testen, maar ik kom maar niet via FTP in de server. ftp.TDhosting.nl is dus de FTP, maar dan krijg ik 530 error. En normaal gezien werkt een FTP zo;

Code: Selecteer alles

ftp://user:pass@IP/URL:port
Maar ik kan nu dus niet inloggen. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, maar hoe log ik nou in via bijvoorbeeld FlashFXP? Als ik mijn wachtwoord etc invul, doet ie het nog niet.

En ik kan wel via DirectAdmin dingen uploaden, maar dat kan maar een paar dingen tegelijk, en als je nagaat hoeveel bestanden een phpBB forum heeft..

Help :roll:

Lith.
Weetje zeker dat je FTP poort op je domein open staat? En heb je de ftp gegevens al gehad van je provider?

ukkepuk
Contacteer:

Bericht door ukkepuk » 07 nov 2005, 17:31

ik gebruik dreamwaever, en dat werkt perfect

XGE_Lithium
Contacteer:

Re: [noob vraag] waar te uploaden?

Bericht door XGE_Lithium » 07 nov 2005, 17:39

Impactforra schreef: Weetje zeker dat je FTP poort op je domein open staat? En heb je de ftp gegevens al gehad van je provider?
De poort zou toch wel open 'moeten' staan neem ik aan ;)
En de gegevens.. tja, gewoon wachtwoord/user die ik had opgegeven, en voor ftp acces hadden ze erbij gezet: "ftp.TDhosting.nl"

Ronald Kools

Bericht door Ronald Kools » 14 nov 2005, 18:34

Misschien moet "passive" aan (of juist uit). Check dit even in de settings van je FTP client.
1 + 1 = 3

Gesloten