Login fout
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Login fout
Hey,
Ik heb laatste phpbb 2.0.18 geinstaleerd, maar nu moet ik 4 à 5 keer inloggen voor ik in het administratie paneel kom :S
Hoe kan ik dit verhelpen?
Ik heb laatste phpbb 2.0.18 geinstaleerd, maar nu moet ik 4 à 5 keer inloggen voor ik in het administratie paneel kom :S
Laatst gewijzigd door Spito op 13 nov 2005, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Re: Login fout
Ik denk dat je phpBB versie 2.0.18 bedoeld?Spito schreef:Hey,
Ik heb laatste phpbb 1.0.18 (als ik het goed schrijf) geinstaleerd, maar nu moet ik 4 à 5 keer inloggen voor ik in het administratie paneel kom :S
Maar goed, probeer eens je cookies / tijdelijke internetbestanden te verwijderen, daar kan het misschien aan liggen
- Xanland
- Contacteer:
Waren bij de oudere versie's. Volgens mij alleen bij phpBB 2.0.5 en lagerSpito schreef:Maar als ik mijn bord uitschakel kan ik er niet meer in :S (toch?)paulus schreef:Het is zo al goed. Om in acp te komen moet je altijd 2 keer inloggen.

Laatst gewijzigd door Xanland op 14 nov 2005, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
De vraag was in principe al beantwoord hoorXanland schreef:Waren bij de oudere versie's. Volgens mij alleen bij phpBB 2.0.5 en lagerSpito schreef:Maar als ik mijn bord uitschakel kan ik er niet meer in :S (toch?)paulus schreef:Het is zo al goed. Om in acp te komen moet je altijd 2 keer inloggen.?

... Maar ik modereer (nog) niet.