Eerst voorstellen, dat toegang tot hele board
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Eerst voorstellen, dat toegang tot hele board
Ik ben op zoek naar een mod die er voor zorgt dat alle nieuwe members zich moeten voorstellen, voor dat ze toegang krijgen tot het complete board.
Is er al zo'n mod beschikbaar ergens??
Is er al zo'n mod beschikbaar ergens??
Met wat improvisatie... Je kunt leden toelaten tot je subforums door de rechten op PRIVATE te zetten en de leden middels een gebruikersgroep toe te laten. Doe dit met alle subforums, behalve degene waarin ze zichzelf voorstellen. Installeer dan de Auto Group mod van Niels, waarin je ze bij 1 post toelaat tot de group. Voila.
Dat is toch hetzelfde principe?DS9 schreef:Oke, maar mijn forum heeft al een private gedeelte waarin members zich moeten aanmelden om toegang te krijgen. Die toegang wordt handmatig door de mod van die sectie verleent.
Werk het dan nog met die Auto Group mod van Niels??
http://www.google.com/search?q=phpbb+auto+group+nielsDS9 schreef:Ik zal in ieder geval die mod eens even opsnorren.

Bedank voor de link.
Misschien ter verduidelijking de levels in mijn board.
level 1 is toegankelijk voor gasten
level 2 is toegankelijk voor geregistreerden
level 3 is voor speciale gasten (prive groep)
level 4 is voor de crew en moderators en developers
level 5 is voor de admins
Omdat er veel "loze" aanmeldingen zijn van mensen die alleen ff komen rondneuzen wil ik de drempel verhogen. Nieuwe members moeten zich dan tenminste voortstellen om toegan tot level 1 te krijgen.
Misschien ter verduidelijking de levels in mijn board.
level 1 is toegankelijk voor gasten
level 2 is toegankelijk voor geregistreerden
level 3 is voor speciale gasten (prive groep)
level 4 is voor de crew en moderators en developers
level 5 is voor de admins
Omdat er veel "loze" aanmeldingen zijn van mensen die alleen ff komen rondneuzen wil ik de drempel verhogen. Nieuwe members moeten zich dan tenminste voortstellen om toegan tot level 1 te krijgen.
Laatst gewijzigd door DS9 op 09 nov 2005, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lady Elensar