mod aanpassen index.php --> forumindex.php
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

mod aanpassen index.php --> forumindex.php
Ik heb deze mod gebruikt, maar ik kan em nietmeer vinden, en ik heb em echt nodig, want ik heb wat fout gedaan, en ik weet niet wat. Dus ik zal het allemaal na moeten lopen. Weet iemand waar ik deze mod kan vinden.
Merci
Merci
ComputerBlond
Hm, er is ooit iemand geweest die een Judaskus kreeg.......zo'n 1963 jaar geleden wel te verstaan.Judas schreef:Dankje Paulus
Je helpt me ook steeds he.
Dikke kus
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Nee, dat is het niet, was ook zomaar een losse opmerking, niet meer en niet minder.Bee schreef:En dat heeft dat hiermee te makenXP-Rene schreef:[..]
Hm, er is ooit iemand geweest die een Judaskus kreeg.......zo'n 1963 jaar geleden wel te verstaan.Ik weet best dat Jezus gekruizigd is, maar is dat verder van belang voor een bedankje
KNAVIVO DIERENHULP
Dat is een geloof, geen sprookje.Judas schreef:Fijn om te weten dat er nog steeds mensen zijn die in sprookjes geloven.XP-Rene schreef:Hm, er is ooit iemand geweest die een Judaskus kreeg.......zo'n 1963 jaar geleden wel te verstaan.Judas schreef:Dankje Paulus
Dikke kus

het zijn echt geen sprookjes, heb jij dan niet wat waar je in gloofd?Judas schreef:Fijn om te weten dat er nog steeds mensen zijn die in sprookjes geloven.XP-Rene schreef:Hm, er is ooit iemand geweest die een Judaskus kreeg.......zo'n 1963 jaar geleden wel te verstaan.Judas schreef:Dankje Paulus
Dikke kus
Nog heel even off-topic,Bee schreef:.. En met een grote zucht blaasde bee het offtopicverhaaltje uit.
Graag terug ontopic AUB
En met een grote zucht blies bee het offtopicverhaaltje uit.

Zo, en nu weer on-topic.
KNAVIVO DIERENHULP