Categories Hierarchie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Lady Elensar
Categories Hierarchie
deze post is niet meer belangrijk. zo ong. al opgelost.
Laatst gewijzigd door Lady Elensar op 31 okt 2005, 15:33, 2 keer totaal gewijzigd.
- Lady Elensar
- Lady Elensar
Support template:
- Wat is het probleem? Ik heb een vraagje aan iemand die ervaring heeft met de mod Categories Hierarchie: door deze mod is er een optie bij gekomen in je adm. paneel, de Auths Center, Management. Hierbij zie je de volgende opties:
Select Permission type and action
Permission type:
Forum
Control panel
User or Group
See permissions per:
Manager (User or group)
Object managed (Control panel, Forum of User or Group)
Maar staan al deze opties nou al standaard in een forum (zonder mods) of is er iets bijgekomen? Want in een standaard forum heb je permissies van het forum, gebr.groepen en gebruikers. En als ik dan de forum permissies op private zet, is dat dan eigenlijk precies hetzelfde als dit gedeelte van de categories hierarchy mod?
phpBB versie: 2.0.18
Heb je gezocht naar een antwoord? ja
- Lady Elensar
Hej Bee. Ik snap zelf nu wel (denk ik) hoe dat werkt, dat bij auths center > management, en vind het eerlijk gezegd ook ietsje makkelijker dan het standaard permissies gedoe. maar ik weet niet of je nou hetzelfde kan als bij het standaard forum. het zal dan wel denk ik. 
ik vroeg me af of d'r ook een mod is waarbij je alleen dat permissies gedoe kan wijzigen zoals bij de CH mod, zodat ik niet die hele CH mod hoef te installeren. het veranderd echt helemaal door die mod.
ik ga maar is op zoek, zal waarschijnlijk alleen zonder succes zijn, maarja
. ik kan het altijd proberen
.
maar trouwens, ik kwam op je website en forum.. mooi gemaakt! echt wel. en het forum ziet er ook goed uit.
maar bij je mods database stond de CH mod wel tussen.. of heb je die niet geinstalleerd?

ik vroeg me af of d'r ook een mod is waarbij je alleen dat permissies gedoe kan wijzigen zoals bij de CH mod, zodat ik niet die hele CH mod hoef te installeren. het veranderd echt helemaal door die mod.

maar trouwens, ik kwam op je website en forum.. mooi gemaakt! echt wel. en het forum ziet er ook goed uit.

- Bas
- Contacteer:
Bee installeert altijd versie 2.0.5
Die verbouwt niet alles 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- Lady Elensar
- Lady Elensar