Probleem met Pafiledb: laatste en top downloads op ezportal

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
patz
Contacteer:

Probleem met Pafiledb: laatste en top downloads op ezportal

Bericht door patz » 14 okt 2005, 14:06

Support template:
  • Wat is het probleem? Ik wil op mijn ezportal de nieuwste en top downloads weergeven. Ik heb het block gevonden op samrtor-is-root. Maar iets klopt niet. Ik krijg namelijk een tabel met de titel top downloads en Nieuwste downloads, en daaronder 1,2,3 en weer 1,2,3 Zie http://www.forum.paboforum.nl/portal.php
    Er werd aangegeven in de install een vd twee codes weg te halen, maar dat blijkt niet te helpen.
    Wanneer ontstond het probleem?Na het installen van het block op de portal
    Adres van je forum: http://forum.paboforum.nl
    Geïnstalleerde mods:Merge, today, KB, album, pafiledb, links, ezportal, en nog een aantal
    Huidige template: Swiftblue
    phpBB versie: 2.0.17
    Host:Sohosted
    Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd?Dit is de laatste en voorheen eigenlijk niets meer.
    Heb je gezocht naar een antwoord?
Ja, maar ik kan deze chter niet vinden, of ik kijk niet goed.
Overige opmerkingen:
Ja ik heb de code hieronder geplaatst. Ik wil graag de 2 rijen of naast elkaar (in het midden van mijn portal, waar deze nu staan, of anders onder elkaar

Code: Selecteer alles

Use this one to have a block without (!) displaying the uploading of the file.
# Delete one of the title-variables {L_TITLE_TOP_DOWNLOADS} or {L_TITLE_NEWEST_DOWNLOADS}.
                <br />                         
                <table width="100%" cellpadding="2" cellspacing="1" border="0" class="forumline">
                  <tr>
                        <td class="catHead" colspan="2" height="25" align="left"><span class="genmed"><b>{L_TITLE_TOP_DOWNLOADS}{L_TITLE_NEWEST_DOWNLOADS}</b></span></td>
			</tr>
                        <!-- BEGIN dlrow --> 
                                  <tr>
                                                <td class="{dlrow.ROW_CLASS}" valign="top"><span class="genmed"><b>{dlrow.NUMBER_MOST}.</b></span></td><td class="{dlrow.ROW_CLASS}"><span class="genmed">&nbsp;<a href="{dlrow.FILELINK_MOST}">{dlrow.FILENAME_MOST}</a>&nbsp;({dlrow.INFO_MOST})<br />{dlrow.DESCRIP_MOST}</span></td>
                                  </tr>
                        <!-- END dlrow -->
                </table>
Laatst gewijzigd door patz op 17 okt 2005, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.

patz
Contacteer:

Bericht door patz » 16 okt 2005, 13:53

Kick

patz
Contacteer:

Bericht door patz » 17 okt 2005, 18:04

Niemand?

Gesloten