Probleem met taal
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Probleem met taal
Ik heb een probleem.
Ik heb de Nederlandse taal op mijn eigen forum ingesteld als standaard taal. maar als je niet ingelogd bent, zie je engels!
Ik heb de Nederlandse taal op mijn eigen forum ingesteld als standaard taal. maar als je niet ingelogd bent, zie je engels!
-
Oh zeg dit is toevallig.
Ben van hosting veranderd en ben helemaal opnieuw begonnen met mijn forums.
Maar nu heb ik dat dus ook, buiten het forum, ook als iemand zich inschrijft, is het engels.
Zodra ze op het forum zijn, is alles nederlands, ook de mails.
ik krijg dit niet goed wat doe ik verkeerd?
Ben van hosting veranderd en ben helemaal opnieuw begonnen met mijn forums.
Maar nu heb ik dat dus ook, buiten het forum, ook als iemand zich inschrijft, is het engels.
Zodra ze op het forum zijn, is alles nederlands, ook de mails.
ik krijg dit niet goed wat doe ik verkeerd?

- Lady Elensar
Klopt ik heb dit probleen ook gehad.
De oplossing die ik daar voor gebruikt heb is niet de besten maar het werkt wel.
Zo heb ik de tekst uit lang_main nederlands gekopieerd en geplakt naar de engelse lang_main.
Als je het voor de rest niet er vind dat je forum enkel in het nederlands kan worden weergegeven dan is het een optie, maak wel even een backup van je engelse lang_main.
De oplossing die ik daar voor gebruikt heb is niet de besten maar het werkt wel.
Zo heb ik de tekst uit lang_main nederlands gekopieerd en geplakt naar de engelse lang_main.
Als je het voor de rest niet er vind dat je forum enkel in het nederlands kan worden weergegeven dan is het een optie, maak wel even een backup van je engelse lang_main.