Een nieuwe klant

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
peter van baarle

Een nieuwe klant

Bericht door peter van baarle » 13 okt 2005, 19:10

hallo allemaal, ik heb pas de forums ontdekt en het intresseert me heel erg maar het is voor een leek erg moeilijk vind ik, ik heb er één geopent de goeie kleur staat er in en het is Nederlands dat vind ik al heel wat en verder is het kijken en zoeken ik denk dat ik hier wel eens kom voor een vraagje ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen, voorlopig de eerste vraag: de tijd daar klopt niks van en ik ben niet de enigste heb ik gezien hoe en waar krijg ik die goed ben benieuwd groetjes !Peter! :bier:

Bee

Bericht door Bee » 13 okt 2005, 19:12

Als de tijd niet in uren klopt, probeer dan de tijdzone in het administratiepaneel en in je profiel aan te passen (ATM: GMT+2)

Als het een paar minuten zijn, neem dan contact op met de serverbeheerder.
... Maar ik modereer (nog) niet.

peter van baarle

Klopt niks van

Bericht door peter van baarle » 13 okt 2005, 19:49

Bedankt voor je antwoord het is bij mij nu 6.23 uur wat scheelt het ? zou xs4all niet bij de tijd zijn ? :cry:

Bee

Bericht door Bee » 13 okt 2005, 21:53

Zet eerst de tijd in je profiel eens op GMT +2. Wanneer de wintertijd ingaat op GMT +1 (CET: Central European Time). Daarna kunnen er enkele minuten verschil zijn. Dat moet je melden bij in dit geval XS4ALL.
... Maar ik modereer (nog) niet.

peter van baarle

lekker

Bericht door peter van baarle » 14 okt 2005, 20:14

De tijd klopt nog seeds niet maar nu heb ik een groter probleem ik kan mijn administratie niet meer binnen als ik op paneel klikt kan ik niet naar binnen en uitloggen gaat ook niet ik heb vanavond nog de lijst (paneel)nagelopen zoals hier aangegeven staat op zoek naar de vergrendeling van mijn club iedereen kon zo maar naar binnen nu kan ik niks meer doen,iets niet goed gedaan ? :oops: alvast bedankt voor de moeite,Peter!

Gesloten