Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
YorickB
Bericht
door YorickB » 23 aug 2005, 15:59
Mijn excuses

! Ik zat even met mijn hoofd bij een spam forum

!
Ik zal er voortaan op letten

:thumb:
Die blije smilie ziet er een beetje arrogant uit in dit bericht, dat bedoel ik niet zo.
-
desmarties
-
Contacteer:
Bericht
door desmarties » 25 aug 2005, 21:13
mac-rolec schreef:Mousey schreef:Ik neem aan dat deze kan worden geïnstalleerd met behoud van huidige configuratie (kleuren etc?)
Ja, gewoon door de codechanges handmatig te doen. Zal wel aardig lang duren aangezien je nog 2.0.8 draait, maar het is wel vrij makkelijk hoor.
Hi, even met mij ertussendoor . Ben net als Mousey een adm. van het gehackte forum. Misschien een domme vraag, maar deze materie is nieuw voor mij. Waar haal ik die bestanden/codes voor die upgrades op? En moet ik van 2.0.8 naar 2.0.9 , 2.0.10 naar de laatste versie?
-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 25 aug 2005, 21:15
Zijn er mods geinstalleerd?
-
mac-rolec
-
Contacteer:
Bericht
door mac-rolec » 25 aug 2005, 21:20
Als je geen mods oid hebt geinstalleerd hoef je niet alles handmatig te veranderen. Dan kun je gewoon de nieuwste versie hier downloaden en al jouw oude bestanden vervangen behalve config.php.
Als je wel mods ed hebt moet je het handmatig doen. Alle codechanges vanaf 2.0.8 vind je hier:
http://www.phpbbhacks.com/forums/viewforum.php?f=34
Er zijn vast meer plekken waar je ze kan halen, maar hier vind je ook die hele oude codechanges. 8)
-
desmarties
-
Contacteer:
Bericht
door desmarties » 25 aug 2005, 21:22
Ja er zijn wat mods en een portal geïnstalleerd.
Bedankt Paulus en Mac Rollec.
Pffff, dit wordt dus handmatig een hele klus! Nouja gelijk een goede les om alerter te upgraden
//edit// toch maar naar versie 17 met verse installatie. Adm.bestanden van oude forum zijn even hernoemd(tijdelijk) om de deur dicht te houden. Gebruikers kunnen hun "oude berichten" veilig stellen op hun eigen comp. En later weer terugzetten. Wat een gedoe. Iedereen hier bedankt voor de hulp! \\
<<ons forum staat weer online in versie 2.0.17
http://www.smartlappenforum.nl >>
-
mosymuis
-
Contacteer:
Bericht
door mosymuis » 11 okt 2005, 23:41
Wat heb je zelf inmiddels ondernomen, behalve het openen van
dit topic?
-
Timothy Ghys
-
Contacteer:
Bericht
door Timothy Ghys » 12 okt 2005, 12:06
Eigenlijk nog niets, zit met verbouwingen en had de tijd noch de moed om eraan te beginnen
Ik zal die reset paths een keer proberen
Maar ik zei het al, ik ben een leek als het aankomt op php etc
Heb mezelf voorgenomen daar iets aan te doen.
-
mosymuis
-
Contacteer:
Bericht
door mosymuis » 12 okt 2005, 12:25
Timothy Ghys schreef:Maar ik zei het al, ik ben een leek als het aankomt op php etc
Wij verwachten van niemand hier dat ze kennis en inzicht hebben van PHP, het hele principe van phpBB is dat je juist met minimalistische technische kennis een behoorlijk forum kunt opzetten en onderhouden. We verwachten wel eigen inzet wat betreft het updaten en modificeren van een forum, en daarbij het goed doornemen van de documentatie in de kennisbank en hier in de support threads.
-
Timothy Ghys
-
Contacteer:
Bericht
door Timothy Ghys » 12 okt 2005, 21:03
heb de reset paths uitgevoerd, geen veranderingen
Ik zit nog steeds vast.