Popup vraagje
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
- Contacteer:
Popup vraagje
Ik wil graag dat als mijn leden op mijn forum komen dat ze een popup krijgen met daar een code die al klaar heb.
Nu wil ik dat niet iedereen die popup constant krijgt, duz mischien iets met cookie's of wat.
Met code bedoel ik het code van wmp om mn radio ze zenden.
Dus ik moet alleen het popup code vinden en ook nog waar ie moet.
Want bij vele site's staat dat ie in de head stukje moet, maar wij hebben php.
Graag iemand zn hulp.
Nu wil ik dat niet iedereen die popup constant krijgt, duz mischien iets met cookie's of wat.
Met code bedoel ik het code van wmp om mn radio ze zenden.
Dus ik moet alleen het popup code vinden en ook nog waar ie moet.
Want bij vele site's staat dat ie in de head stukje moet, maar wij hebben php.
Graag iemand zn hulp.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
*Kuchekuchekuch*
Maargoed, wat ik bedoel: Waarom moet voor iedereen de code net iets anders zijn? Wat wil je daarmee bereiken. Als je jouw radio op andere site ook wil plaatsen, kan iedereen daar in principe dezelfde code, gebruiken toch? Of wil je een gebruikersherkenning ofzo?

Maargoed, wat ik bedoel: Waarom moet voor iedereen de code net iets anders zijn? Wat wil je daarmee bereiken. Als je jouw radio op andere site ook wil plaatsen, kan iedereen daar in principe dezelfde code, gebruiken toch? Of wil je een gebruikersherkenning ofzo?
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
Bee schreef:*Kuchekuchekuch*![]()
In die popup komt mijn radio.
Het code voor het radio heb ik al gemaakt/geedit.
Nu wil ik dat die code bij iedereen opent als ze op mn forum komen.
Dit is eigenlijk de vraag, hoe kan ik hier voor zorgen?Spambot schreef: Met cookies zou je er i.d.d. voor kunnen zorgen dat de popup maar één keer verschijnt.