Wat is hier de gemiddelde leeftijd?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Bedankt. :thumb:Carlo Claessen schreef:wij lekker wel
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
-
- Contacteer:
Schaam je maar niet hoor, ooit komen de meesten ook op die leeftijd.pencak schreef:*beep* hell, ben ik dan zo oud, ik ben nog een week 44![]()
dus ik klik 45+ maar aan![]()
Ik ben tenslotte ook één van de ouderen alhier. En weet je, ik ben er nog trots op ook, want zo blijkt maar weer, de "oudjes" tellen ook nog mee

KNAVIVO DIERENHULP
Ze tellen nog mee, dat is absoluut waar. Ook al "weten" de jongeren meer van dit onderwerp(Ik denk dat het komt omdat wij hier echt mee opgegroeid zijn) weten. Ikzelf ben ooit op me elfde begonnen met een beetje spelen met html (Wat uiteindelijk ergens op uitte, wat ik niet meer wil zien (Ja bee, het is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger als PS
), toen heb ik ooit een javascript boek gekocht, waardoor ik echt begon met het programmeren, en een maand of 2(Nu 2.5 jaar geleden!) heb ik mijn eerste php boek gekocht, wat een maand later de eerste versie van PS werd. Uitendelijk ben ik ongeveer een half jaar later echt met phpbb terechtgekomen(Daarvoor had ik al wel eens iets geprobeert, heb een tijdje geleden zelfs mijn eerste forum weer gemaakt, omdat ik daar een parse had
). En daar zit ik nogsteeds. Sinds vorig jaar december is het plan beetje gekomen om phpbb op mijn eigen site te gebruiken, en eind jan is dat ook gebeurt. Zoals je ziet, heb ik eigenlijk nog maar kort ervaring met php(bb), en ben nu toch al gekozen om mee te doen met het phpbb comunity coding project. Zo zie je dat jongeren dingen sneller leren, omdat ze met PC's zijn opgegroeid. Ik denk niet dat ouderen het zo snel leren(Op uitzonderingen nagelaten natuurlijk
), omdat die gewoon simpel weg niet ermee opgegroeid zijn. Uitendelijk zullen ze het langzaam maar zeker wel leren, maar hier gaat echt wel enige tijd overheen zitten. Vooral door dingen meerdere keren te doen, leer je erg snel!

- Carlo Claessen
-
- Contacteer:
Ik ben 15, wordt 13 augustus 2006 16..
http://www.aoe3capitol.nl << De Nederlandse fan site over Age of Empires 3!
-
- Contacteer:
April `53 en ben nu dus 52. Maar sommige lezers zullen dat al weten van de "even voorstellen thread"
Ik wil er eigenlijk niet aan, maar Paulus heeft wel gelijk alstie schrijft dat het een slok op een borrel scheelt of je met computers bent opgegroeid of niet. Ter compensatie dus maar koppig doorzetten dan kom je ook wel een end.
Ik wil er eigenlijk niet aan, maar Paulus heeft wel gelijk alstie schrijft dat het een slok op een borrel scheelt of je met computers bent opgegroeid of niet. Ter compensatie dus maar koppig doorzetten dan kom je ook wel een end.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer: