Ik zie geen visuel confermatie staan in admin panel config
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ik zie geen visuel confermatie staan in admin panel config
Hoi,
Op mijn forum kan niemand zich mee registreren. Als je aanklikt registreren kan je zeg dat je ouder bent dan 13. hierna voer je de benodigde gegevens in, maar hierna stagneert het gheel
http://www.maatschappelijkwerk.com/forum/probl1.JPG
Als ik inlog als webmaster en ik klik op ga naar administation Panel. dan kom ik niet verder dan dat ik mijn naam en wachtwoord moet invullen.
http://www.maatschappelijkwerk.com/forum/probl.JPG
ik heb een update gemaakt van 15 naar 17. Bij administation panel heb ik iets aangevinkt onder hoe ik de activatie wil doen bij nieuwe gebruikers keuze uit geen, gebruiker, beheerder. Er stond niets voor en ik ging uit dat hier had moeten staan visuel confermatie tegen spam gebruikers.
Wie kan me helpen?
Op mijn forum kan niemand zich mee registreren. Als je aanklikt registreren kan je zeg dat je ouder bent dan 13. hierna voer je de benodigde gegevens in, maar hierna stagneert het gheel
http://www.maatschappelijkwerk.com/forum/probl1.JPG
Als ik inlog als webmaster en ik klik op ga naar administation Panel. dan kom ik niet verder dan dat ik mijn naam en wachtwoord moet invullen.
http://www.maatschappelijkwerk.com/forum/probl.JPG
ik heb een update gemaakt van 15 naar 17. Bij administation panel heb ik iets aangevinkt onder hoe ik de activatie wil doen bij nieuwe gebruikers keuze uit geen, gebruiker, beheerder. Er stond niets voor en ik ging uit dat hier had moeten staan visuel confermatie tegen spam gebruikers.
Wie kan me helpen?
Laatst gewijzigd door loic op 05 aug 2005, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb bovenstaande problemen kunnen oplossen door de map admin handmatig opnieuw te plaatsen. Dit zorgde ervoor dat ik weer in de contol panel kon. Het ging om admin_ug_auth.php
Toen heb ik onder "Account activering aanzetten Geen Gebruiker Beheerder" op nee gezet en men kan zich weer registreren.
Nu heb ik nog 2 vragen.
Wat staat er bij jullie onder "Account activering aanzetten Geen Gebruiker Beheerder"
Hoe zorg ik ervoor dat ik de mogelijkheid heb tot "visuel confermatie"??
Dank!
Toen heb ik onder "Account activering aanzetten Geen Gebruiker Beheerder" op nee gezet en men kan zich weer registreren.
Nu heb ik nog 2 vragen.
Wat staat er bij jullie onder "Account activering aanzetten Geen Gebruiker Beheerder"
Hoe zorg ik ervoor dat ik de mogelijkheid heb tot "visuel confermatie"??
Dank!
Bij mij staat er bij "Account activering aanzetten" op 'Geen'; dit vind ik handig want anders moet iedere aanmelding controleren, ik zet hem niet op 'Gebruiker'; want dat vind ik niet prettig als ik dat op fora krijg.
Visual Confermation moet je aanzetten door op 'ja' te zetten. Is je template wel goed gemod (de upate van phpBB 2.0.10 naar 2.0.11).
Verder kan je, als gasten mogen posten, ook een mod instaleren die een visual conformation bij het posten verplicht maakt/instelt.
Visual Confermation moet je aanzetten door op 'ja' te zetten. Is je template wel goed gemod (de upate van phpBB 2.0.10 naar 2.0.11).
Verder kan je, als gasten mogen posten, ook een mod instaleren die een visual conformation bij het posten verplicht maakt/instelt.
Bijna 1500 posts!
Ik heb http://www.phpbb.nl/dl_details.php?view ... =22&cat=12 helemaal doorgelopen. het blijkt goed ge-update te zijn. Toch is er iets mis.... Help!?
In mijn control panel ziek ik geen visuel confirmation aanzetten Maar ik kan onder Account activering aanzetten wel een keuze maken tussen ja of nee. Als ik nee doe dan kan iedereen normaal registreren, maar als ik ja doe dan kom je niet verder dan naam en e-mail in te vullen. Boven "Onderdelen met een * zijn verplicht" is de balk dan ook leeg. Hier zou waarschijnlijk de de visuel confirmation moetenj staan.
In mijn control panel ziek ik geen visuel confirmation aanzetten Maar ik kan onder Account activering aanzetten wel een keuze maken tussen ja of nee. Als ik nee doe dan kan iedereen normaal registreren, maar als ik ja doe dan kom je niet verder dan naam en e-mail in te vullen. Boven "Onderdelen met een * zijn verplicht" is de balk dan ook leeg. Hier zou waarschijnlijk de de visuel confirmation moetenj staan.
Van 2.0.10 naar 2.0.11
2 wijzigingen.
admin/board_config_body.tpl
Erachter toevoegen
Dit voor het beheren van Visual Confirmation
profile_add_body.tpl
Erachter toevoegen
2 wijzigingen.
admin/board_config_body.tpl
Code: Selecteer alles
<td class="row2"><input type="radio" name="require_activation" value="{ACTIVATION_NONE}" {ACTIVATION_NONE_CHECKED} />{L_NONE} <input type="radio" name="require_activation" value="{ACTIVATION_USER}" {ACTIVATION_USER_CHECKED} />{L_USER} <input type="radio" name="require_activation" value="{ACTIVATION_ADMIN}" {ACTIVATION_ADMIN_CHECKED} />{L_ADMIN}</td>
</tr>
<tr>
<td class="row1">{L_VISUAL_CONFIRM}<br /><span class="gensmall">{L_VISUAL_CONFIRM_EXPLAIN}</span></td>
<td class="row2"><input type="radio" name="enable_confirm" value="1" {CONFIRM_ENABLE} />{L_YES} <input type="radio" name="enable_confirm" value="0" {CONFIRM_DISABLE} />{L_NO}</td>
</tr>
<tr>
profile_add_body.tpl
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_CONFIRM_PASSWORD}: * </span><br />
<span class="gensmall">{L_PASSWORD_CONFIRM_IF_CHANGED}</span></td>
<td class="row2">
<input type="password" class="post" style="width: 200px" name="password_confirm" size="25" maxlength="32" value="{PASSWORD_CONFIRM}" />
</td>
</tr>
<!-- BEGIN switch_confirm -->
<tr>
<td class="row1" colspan="2" align="center"><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_IMPAIRED}</span><br /><br />{CONFIRM_IMG}<br /><br /></td>
</tr>
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_CONFIRM_CODE}: * </span><br /><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_EXPLAIN}</span></td>
<td class="row2"><input type="text" class="post" style="width: 200px" name="confirm_code" size="6" maxlength="6" value="" /></td>
</tr>
<!-- END switch_confirm -->
... Maar ik modereer (nog) niet.
da is raar ik heb dit wel staan in de laatste, maar niet wat jij zegt:
profile_add_body.tpl
profile_add_body.tpl
<tr>
<td class="row1"><span class="gen">{L_CONFIRM_PASSWORD}: * </span><br />
<span class="gensmall">{L_PASSWORD_CONFIRM_IF_CHANGED}</span></td>
<td class="row2">
<input type="password" class="post" style="width: 200px" name="password_confirm" size="25" maxlength="100" value="{PASSWORD_CONFIRM}" />
</td>
</tr>
ook uitgeprobeerd, maar in de admin panel staat onder " Account activering aanzetten" niets, maar rechts kan ik wel ja of nee aanvinken. Als ik ja aanvink en uitlog. Hierna klik ik registreren. Dan krijg ik
Parse error: parse error, unexpected '}' in /home/maatschappelijkwerk.com/public_html/forum/includes/template.php(127) : eval()'d code on line 60
thanks. Dat is beter, maar nu krijg is : http://www.maatschappelijkwerk.com/foru ... greed=true
het was even wat preciezer kijken, maar ik miste een .
Maar te gek. hij begint te werken!!!! nog een detail. Voor het vakje waar je de visuel conf. invoerd staat welke tekst staat daar normaal en hoe kan ik deze veranderen.... Anders snappen mensen die zich registreren niet wat ze moeten doen
Maar ben nu al blij dat er dagelijks niet menige bezoekers verwijdert hoeven te worden![/quote][/code]
>
Maar te gek. hij begint te werken!!!! nog een detail. Voor het vakje waar je de visuel conf. invoerd staat
: *

Maar ben nu al blij dat er dagelijks niet menige bezoekers verwijdert hoeven te worden![/quote][/code]