mosymuis schreef:document.writeln
Afteller in in javascript
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Wat is er nou steeds?
Ik schrijf telkens gewoon
Zo moet dat toch?
Ik schrijf telkens gewoon
Code: Selecteer alles
document.write
Hij bedoeld als je automatisch het jaar op een internetpagina toevoeg dan wordt dan in firefox niet goed weergegeven.
Inplaats van 2005 staat er dan 105
Is waarschijnlijk de code die wordt gebruikt.
Ik ben er ook nog niet achter waardoor dat komt..
Inplaats van 2005 staat er dan 105
datum.getYear();
Ik ben er ook nog niet achter waardoor dat komt..

Punt is dat dit niet de manier is waarop wij support zouden moeten geven. Sukkelaap heeft een lange geschiedenis met onduidelijke, onvolledige vragentopics en het is niet aan ons om te beredeneren wat hij mogelijk zou bedoelen en wat hij misschien al als code zou hebben. Daar behoort hij zelf duidelijkheid in te verschaffen op het moment dat hij om support vraagt.Derky schreef:Is waarschijnlijk de code die wordt gebruikt.
Mijn excusses,
Ik weet dat ik slecht taalgebruik, slechte formuleringen en slechte voorbeelden geef. Ik probeer het altijd nog zo goed mogelijk te brengen maar dit is dus niet 1 van mijn sterkste kanten.
Dat ik geen voorbeeld kan geven op het internet komt, omdat ik momenteel geen host tot me beschikking hebt. Ik maak me php scripts op een offline server op mijn pc.
Wat Derky trouwens vertelde is inderdaad mijn probleem.
Uit deze code komt er in IE het volgende uit: 2005
Bij firefox komt hier dus: 105 uit
Het probleem over de onduidelijkheid komt ook omdat dit niks meer heeft te maken waarmee dit topic is gestart, mijn excusses daarvoor. Het is dat ik gewoon geen verstand van javascript heb en ik er ook geen duidelijk bron voor kan vinden. Tot nu toe heb ik namelijk ook niet echt een goede javascript cursus ontdekt. Daarom gebruik ik standaard scripts, maar die werken meestal alleen in IE.
Ik zal beloven, dat ik beter me best zal gaan doen over mijn negatieve punten, maar ik hoop ook dat jullie mij daar een tweede kans voor kunnen geven en eventueel nog antwoord willen geven op mijn problemen.
Ik weet dat ik slecht taalgebruik, slechte formuleringen en slechte voorbeelden geef. Ik probeer het altijd nog zo goed mogelijk te brengen maar dit is dus niet 1 van mijn sterkste kanten.
Dat ik geen voorbeeld kan geven op het internet komt, omdat ik momenteel geen host tot me beschikking hebt. Ik maak me php scripts op een offline server op mijn pc.
Wat Derky trouwens vertelde is inderdaad mijn probleem.
datum.getYear();
Bij firefox komt hier dus: 105 uit
Het probleem over de onduidelijkheid komt ook omdat dit niks meer heeft te maken waarmee dit topic is gestart, mijn excusses daarvoor. Het is dat ik gewoon geen verstand van javascript heb en ik er ook geen duidelijk bron voor kan vinden. Tot nu toe heb ik namelijk ook niet echt een goede javascript cursus ontdekt. Daarom gebruik ik standaard scripts, maar die werken meestal alleen in IE.
Ik zal beloven, dat ik beter me best zal gaan doen over mijn negatieve punten, maar ik hoop ook dat jullie mij daar een tweede kans voor kunnen geven en eventueel nog antwoord willen geven op mijn problemen.