Nederlands

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
maartendd

Nederlands

Bericht door maartendd » 17 sep 2005, 15:36

Ik heb nu ook een phpbb forum en hij doet het helemaal. Ik wilde hem nederlands hebben en heb dus lang_dutch gedownload en in de language gezet. In het administrator panel hb ik de taal op nl gezet en ook bij mijn profiel de taal ingesteld op nl. Maar hij is nog steeds engels!? Wat moet ik doen?
Tsjakka!

rdvlent

Bericht door rdvlent » 06 jan 2006, 11:53

Wat ik heb gedaan is alle bestanden uit lang_dutch ook gezet in lang_english dan doet hij waarschijnlijk wel in het nederlands.

XP-Rene
Contacteer:

Bericht door XP-Rene » 06 jan 2006, 14:53

rdvlent schreef:Wat ik heb gedaan is alle bestanden uit lang_dutch ook gezet in lang_english dan doet hij waarschijnlijk wel in het nederlands.
Nederlands als default ingesteld, en "gebruikers instellingen overschrijven" staat uit?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 06 jan 2006, 14:59

Ik had die fout eerst ook, en ik snapte er niets van. Na nog eens goed gekeken te hebben had ik per ongeluk een subsubmap gemaakt, zo dus:
/language/lang_dutch/lang_dutch/
waar alle bestanden dus in staan. PHPBB kijkt naar de 1e map (/language/lang_dutch/) en vind daar niets. Dan gaat ie automatisch over op een andere taal, engels dus als dat je enige andere is.

Ytrecq

Bericht door Ytrecq » 06 jan 2006, 15:56

Heb je ook Nederlandse buttons? Als die er niet zijn, dan kan je het beste de map lang_english in de map images in de template map(template/templatenaam/images) kopieren en hernoemen naar lang_dutch.
sudo apt-get remove windows

Gesloten