[ezportal] pafile_block: wel tabel maar geen inhoud?

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
patz
Contacteer:

[ezportal] pafile_block: wel tabel maar geen inhoud?

Bericht door patz » 16 sep 2005, 17:04

Laatst heb ik geprobeerd pafile_block toe te voegen op mijn ezportal. De tabel werd wel weergegeven, maar ik kreeg er geen informatie van de laatste toevoegingen in te zien. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Momenteel heb ik voorlopig even eraf gehaald. Maar ben toch erg benieuwd, want ik wil m heel graag online hebben.
Toevallig had ik dat ook laatst met het block van advanced links. Wellicht dat ik ergens iets fout heb gedaan.

Ik heb alles 2 maal nagelopen, maar alles is verder goed toegevoegd en ik krijg ook geen foutmeldingen.

patz
Contacteer:

Bericht door patz » 16 sep 2005, 17:44

Volgens mij heb ik deze topic in het verkeerde forum gezet... :oops:

Bee

Bericht door Bee » 16 sep 2005, 18:13

patz schreef:Volgens mij heb ik deze topic in het verkeerde forum gezet... :oops:
Topic verplaatst naar Mod Support :wink:

Heb je overigens al gekeken of het ondersteuning bied voor jouw versie van pafiledb.
... Maar ik modereer (nog) niet.

patz
Contacteer:

Bericht door patz » 16 sep 2005, 18:27

ok, daar had ik even niet op gerekend. Had al een poos gezocht naar het block, en na een hele poos had ik deze eindelijk gevonden.

Ik heb pafiledb_mod 2.0.1 en het block is voor 0.0.9
Dat is wel een groot verschil... haha

Weet iemand waar ik wel de juiste versie kan vinden? Want ik ben verder niets anders tegengekomen. Of is het block voor deze versie er misschien (nog) niet?

Gesloten