Witte pagina - Kennis Bank - zonder foutmelding
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Witte pagina - Kennis Bank - zonder foutmelding
Ik heb Kennis Bank met enig succes online gekregen. Maar loop nog tegen 2 kleine probleempjes aan.
1. Als ik naar de pagina wil gaan, blijft deze wit. HIER het voorbeeld. Waar ligt dit aan? Ik heb nog geen documenten/artikelen toegeveogd.
In ACP werkt alles naar behoren.
2. Als ik een categorie aan wil maken, moet ik een board/forum selecteren. Het schijnt mogelijk te zijn deze ergens uit te zetten. Weet iemand ook hoe? Want (voor zover ik zie) is dit niet mogelijk via ACP.
Ik hoop dat iemand mij met dit kan helpen, want ik wil graag van start gaan met het gebruik van deze fantastische MOD.
1. Als ik naar de pagina wil gaan, blijft deze wit. HIER het voorbeeld. Waar ligt dit aan? Ik heb nog geen documenten/artikelen toegeveogd.
In ACP werkt alles naar behoren.
2. Als ik een categorie aan wil maken, moet ik een board/forum selecteren. Het schijnt mogelijk te zijn deze ergens uit te zetten. Weet iemand ook hoe? Want (voor zover ik zie) is dit niet mogelijk via ACP.
Ik hoop dat iemand mij met dit kan helpen, want ik wil graag van start gaan met het gebruik van deze fantastische MOD.
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
momenteel zie ik wel iets
maar er zijn idd enkele dingetjes die je moet wijziggen
- in admin pagina's in je template map dus templates/xxx/admin/ moet je de bestanden die op de category slaan en alle bestanden die de mod gebruikt met kb in de naam dus
moet je zoeken naar GET en dat veranderen in POST
- ook mag je taal niet gebruiken van 2.0.1. die hier te in de KB te vinden is gebuiken ... anders krijg je witte pagina's ...
hopelijk helpt dit je
Could not connect to the database
momenteel zie ik wel iets
maar er zijn idd enkele dingetjes die je moet wijziggen
- in admin pagina's in je template map dus templates/xxx/admin/ moet je de bestanden die op de category slaan en alle bestanden die de mod gebruikt met kb in de naam dus

- ook mag je taal niet gebruiken van 2.0.1. die hier te in de KB te vinden is gebuiken ... anders krijg je witte pagina's ...
hopelijk helpt dit je
Kan ik gewoon alles woorden get vervangen?
en ga zo maar door?
Code: Selecteer alles
$start = ( isset( $HTTP_GET_VARS['start'] ) ) ? intval( $HTTP_GET_VARS['start'] ) : 0;
$article_id = intval( $HTTP_GET_VARS['a'] );
$kb_comment = kb_get_data($kb_row, $userdata );
neeeeee in je template map^even gedult ik zeg je de bestanden
zoek in kb_cat_admin_body.tpl
vervang
zoek in kb_rebuild_search.tpl
vervang
zoek in kb_type_body.tpl
vervang
dat is het zo wat
zoek in kb_cat_admin_body.tpl
<form action="{S_ACTION}" method="GET">
<form action="{S_ACTION}" method="POST">
<form method="get" action="{S_REBUILD_SEARCH_ACTION}">
<form method="post" action="{S_REBUILD_SEARCH_ACTION}">
<form action="{S_ACTION}" method="GET">
<form action="{S_ACTION}" method="POST">
Laatst gewijzigd door svenn op 15 sep 2005, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
veranderd
deze is zowat hal vertaald van mij en werkt wel nog
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?p=190141#190141
deze is zowat hal vertaald van mij en werkt wel nog
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?p=190141#190141
Ontzettend bedankt. Deze werkt goed zo te zien.
Nu heb ik nog een vraagje. Ik heb (voor zover ik weer) alle .tpl files nagelopen van templates/admin
En alle get vervangen met POST. Maar ik moet nog steeds een forum id invullen als ik een category wil aanmaken.
* Heb je ook enig idee hoe ik dit kan aanpassen?
* Waarschijnlijk heeft mijn laatste vraag(je) met de eerste vraag te maken. Ik zie (nog) nergens een link of button om een nieuw artikel aan te maken of toe te voegen. Hoe doe ik dit?
(dit zijn echt mijn laatste vragen over KB. Dan moet ik er helemaal uit kunnen komen. Misschien kijk ik er wel overheen hoor, heb ik "helaas" vaker last van.)
Nu heb ik nog een vraagje. Ik heb (voor zover ik weer) alle .tpl files nagelopen van templates/admin
En alle get vervangen met POST. Maar ik moet nog steeds een forum id invullen als ik een category wil aanmaken.
* Heb je ook enig idee hoe ik dit kan aanpassen?
* Waarschijnlijk heeft mijn laatste vraag(je) met de eerste vraag te maken. Ik zie (nog) nergens een link of button om een nieuw artikel aan te maken of toe te voegen. Hoe doe ik dit?
(dit zijn echt mijn laatste vragen over KB. Dan moet ik er helemaal uit kunnen komen. Misschien kijk ik er wel overheen hoor, heb ik "helaas" vaker last van.)