phpbb.nl langzaam?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
phpbb.nl langzaam?
Was net beetje aan serven, en op sommige momenten kan ik geen enkele pagina opvragen op phpbb.nl(Laad heeeeeeeeel langzaam, na 10 min is er enkel de bovenste balk), en 5 min daarna doet ie het weer even goed. Was er ergens een storing? 

Re: phpbb.nl langzaam?
Kwestie van enige atmosferische interferentie in combinatie met het Doppler-effect op eletronisch verzonden data en disruptieve co-ordinering.paulus schreef:Was net beetje aan serven, en op sommige momenten kan ik geen enkele pagina opvragen op phpbb.nl(Laad heeeeeeeeel langzaam, na 10 min is er enkel de bovenste balk), en 5 min daarna doet ie het weer even goed. Was er ergens een storing?

KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Dat zeg ik...
XP-Rene schreef:[Kwestie van enige atmosferische interferentie in combinatie met het Doppler-effect op eletronisch verzonden data en disruptieve co-ordinering.
KNAVIVO DIERENHULP
Logish, de server van phpBB.nl bevindt zich immers in het sterrenstelsel Zeta Reticuli..? Atmosferische interferentie alom.. Het Doppler-effect zorgt voor een flinke roodverschuiving in de via lichtbundels verzonden data.XP-Rene schreef:Dat zeg ik...
XP-Rene schreef:[Kwestie van enige atmosferische interferentie in combinatie met het Doppler-effect op eletronisch verzonden data en disruptieve co-ordinering.
Zat ik ook net aan te denken.XP-Rene schreef:Kwestie van enige atmosferische interferentie in combinatie met het Doppler-effect op eletronisch verzonden data en disruptieve co-ordinering.