TopicCalendar van Phirhiik: probleem met style

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
angmar

TopicCalendar van Phirhiik: probleem met style

Bericht door angmar » 01 sep 2005, 18:15

Hallo,

Ik heb de TopicCalendar van Phirhiik gedownload, en alles werkt goed, alleen brengt hij m'n topic-pagina een klein beetje in de war in combinatie met mijn Artemis Lite-style. Hier zie je wat er misgaat:

Afbeelding

.. Ik zoek nu een manier om die kalender-informatie onderaan m'n topic-titel te verplaatsen naar de "grijze balk" onder het "groen" , dus boven "Geplaatst op blabla" .. Ik heb al zelf wat ermee proberen te prutsen maar zonder succes.. Hopelijk kan iemand me helpen hiermee, thx!

angmar

Bericht door angmar » 07 sep 2005, 13:24

maar ff buggen :P oké ik heb ontdekt welk stukje code die informatie "from blabla to blabla" onder de topic titel weergeeft, door het te deleten en te checken of het weg was, met succes dus.. alleen wil ik het niet weg, ik zou het nog graag zichtbaar hebben, alleen op een plaats waar het m'n template niet verknoeit, bv onder "geplaatst: .." . Dit is het stukje code in viewtopic.php dat die informatie weergeeft:

Code: Selecteer alles

//-- mod : calendar --------------------------------------------------------------------------------
//-- add
         if (!empty($topic_calendar_time) && ($topic_first_post_id == $row['post_id']))
         {
            $post_subject .= get_calendar_title($topic_calendar_time, $topic_calendar_duration);
         }
//-- fin mod : calendar ----------------------------------------------------------------------------
zou er iemand deze code voor mij kunnen aanpassen, als dit mogelijk is tenminste, zodat die topic_calendar_time niet meer onder de topic_title maar onder "geplaatst: .." staat? ken nog niet genoeg van de php-syntax om dit zelf te doen.. thx!

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 07 sep 2005, 13:35

Je moet in viewtopic_body.tpl zijn, niert in viewtopic.php ;)

angmar

Bericht door angmar » 07 sep 2005, 20:09

paulus schreef:Je moet in viewtopic_body.tpl zijn, niert in viewtopic.php ;)
hum neen? als ik daarin iets verander, dan wordt dat toegepast op al mijn topics toch, en ik wil dat dit alleen gebeurt in de topics waarin ik m'n TopicCalendar-mod gebruik.. En wat zou ik dan eventueel moeten veranderen? De informatie die wordt toegevoegd door de kalendar wordt omvat door {POST_SUBJECT} , maar daar heb ik niks aan.. Als ik {POST_SUBJECT} verplaats, dan verplaats ik ook de topic-titel, en dat wil ik niet.. zou er niemand eens een kleine mod hiervoor willen schrijven, plz ben er al zo lang naar op zoek..

Bee

Bericht door Bee » 07 sep 2005, 20:56

Zover ik weet wordt er een break toegevoegd in de functions_calender.php file, die de titelfunctie maakt.
... Maar ik modereer (nog) niet.

angmar

Bericht door angmar » 08 sep 2005, 20:52

maar kan niemand eens concreet antwoorden en zeggen wat ik moet aanpassen in welke code hiervoor.. aub

Bee

Bericht door Bee » 08 sep 2005, 21:30

Ik zeg al, het zit in de functie get_calendar_title() van includes/functions_calender.php

angmar

Bericht door angmar » 09 sep 2005, 21:57

bee schreef:Ik zeg al, het zit in de functie get_calendar_title() van includes/functions_calender.php
ja oke.. en wat moet ik hierin nu aanpassen om ervoor te zorgen dat het onder geplaatst staat?

Bee

Bericht door Bee » 09 sep 2005, 22:23

Je zou de code van die functie kunnen posten :wink:

angmar

Bericht door angmar » 10 sep 2005, 17:34

bee schreef:Je zou de code van die functie kunnen posten :wink:
heb jij die mod dan niet staan op je pc? of weet je vanbuiten welke files er worden gebruikt ofzo :D uhm dit is de code:

function get_calendar_title($calendar_start, $calendar_duration)
{
	if (empty($calendar_start)) return '';

$calendar_title = get_calendar_title_date($calendar_start, $calendar_duration);
	if (empty($calendar_title)) return '';

// send back the full title
	$res = '<span class="gensmall"><br />' . $calendar_title . '</span>';
	return $res;
}

Bee

Bericht door Bee » 10 sep 2005, 19:00

Ik heb meer dan 300 mods getest, nu en in het verleden, en ben verzot op mods die bestanden in de includes map plaatsen, maar ik bewaar lang niet alle bestanden.

De oplossing hier is eenvoudig te vinden:

gaat worden:

$res = '<span class="gensmall">' . $calendar_title . '</span>';

angmar

Bericht door angmar » 10 sep 2005, 19:19

bee schreef:Ik heb meer dan 300 mods getest, nu en in het verleden, en ben verzot op mods die bestanden in de includes map plaatsen, maar ik bewaar lang niet alle bestanden.

De oplossing hier is eenvoudig te vinden:

gaat worden:

$res = '<span class="gensmall">' . $calendar_title . '</span>';
ik kan het voorlopig niet testen omdat m'n gratis server weer eens down ligt, maar zal deze aanpassing niet er gewoon voor zorgen dat calendar-title gewoon naast m'n topic-title komt te staan ipv eronder? terwijl het dus de bedoeling is dat hij onder "geplaatst:" (in de tpl-files: {POSTED} ) komt te staan.. of ben ik verkeerd? lijkt me nogal sterk dat gewoon het deleten van een <br /> hiervoor kan zorgen :D

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 10 sep 2005, 19:23

Dat zorgt ervoor ja, een <br /> is namelijk een enter in html :)

angmar

Bericht door angmar » 10 sep 2005, 21:05

uhm nee, het is zoals ik verwachtte.. die "from blabla to blabla" wordt nu gewoon naast m'n topic-titel geplaatst, maar ik wil het verplaatsen zodat het onder de datum van het bericht staat!

Bee

Bericht door Bee » 10 sep 2005, 21:51

En dat is niet mogelijk, daarbij moet de variabele als het ware gesplitst worden, en in de huidige functie is daar geen mogelijkheid voor.

angmar

Bericht door angmar » 12 sep 2005, 15:46

bee schreef:En dat is niet mogelijk, daarbij moet de variabele als het ware gesplitst worden, en in de huidige functie is daar geen mogelijkheid voor.
jammer.. toch bedankt :(

Gesloten