Registratie tekst..

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
jeminee

Registratie tekst..

Bericht door jeminee » 02 feb 2003, 12:09

Ik heb het dutch language pakket geïnstalleerd, alleen nu zie ik dat er een paar spelfouten in de registratie tekst staan. Die zou ik graag willen veranderen. In welke file staat die tekst, want ik kon m niet zo snel vinden??

thnx

jackazzjoriz!!

Bericht door jackazzjoriz!! » 02 feb 2003, 13:24

welke text?
bedoel je boven in het scherm?
dat is:
Algemeen Beheer »»» Configuratie

jeminee

Bericht door jeminee » 02 feb 2003, 13:30

Nee de tekst die je krijgt als je op registreren klikt..

De tekst die dus als volgt begint:
De beheerders en modertors van dit forum zullen proberen ongewenst materiaal zo snel mogelijk te verwijderen van de site. Het is echter onmogelijk om ieder bericht te controleren. Door in te stemmen met de voorwaarden erken je dat alle berichten op dit forum de meningen en gezichtspunten van de gebruikers zijn en niet van de beheerders, moderators of webmaster (behalve bij de berichten die door deze mensen geplaatst zijn). Het beheer kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van berichten van gebruikers.

Porsche 911 Turbo
Contacteer:

Bericht door Porsche 911 Turbo » 02 feb 2003, 19:43

jeminee schreef:Nee de tekst die je krijgt als je op registreren klikt..

De tekst die dus als volgt begint:
De beheerders en modertors van dit forum zullen proberen ongewenst materiaal zo snel mogelijk te verwijderen van de site. Het is echter onmogelijk om ieder bericht te controleren. Door in te stemmen met de voorwaarden erken je dat alle berichten op dit forum de meningen en gezichtspunten van de gebruikers zijn en niet van de beheerders, moderators of webmaster (behalve bij de berichten die door deze mensen geplaatst zijn). Het beheer kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van berichten van gebruikers.
Voor als je het nog niet gevonden hebt:

Open /forum root/language/lang_dutch/lang_main.php , zoek daar FF het stuk tekst op en verander de spelfouten.
Groeten Robin

Gesloten