Mail naar BartVB
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Juist en laten we het daar maar eens over hebben.
Wat ik allemaal op een forum post heeft helemaal nix te maken met wie ik ben. Je kent me niet eens, dus hoe kan je weten dat je beter dan me bent. Je zegt wel niet dat je beter bent, maar uit je vorige bericht lijkt dat wel zo.
Kom je soort van Trots doen dat je een goedde persoonlijkheid hebt alleen maar omdat je op een forum "goed"gedraagd.
Misschien was jij de gene wel die met een nickname als satan door het forum ging... wie weet.
Wat ik allemaal op een forum post heeft helemaal nix te maken met wie ik ben. Je kent me niet eens, dus hoe kan je weten dat je beter dan me bent. Je zegt wel niet dat je beter bent, maar uit je vorige bericht lijkt dat wel zo.
Kom je soort van Trots doen dat je een goedde persoonlijkheid hebt alleen maar omdat je op een forum "goed"gedraagd.
Misschien was jij de gene wel die met een nickname als satan door het forum ging... wie weet.
"zker als gewoone"
dat jij jezelf zo noemt... schaam je. Heb je niet gezien wat jij allemaal in het andere toptic heb geschreven, SuperNova nieuws.
Zoals het offtoptic gaan..... is maar een voorbeeld
dat jij jezelf zo noemt... schaam je. Heb je niet gezien wat jij allemaal in het andere toptic heb geschreven, SuperNova nieuws.
Dat probeer ik, maar het lukt niet als sommige mensen die graag een mod willen worden niet het juiste voorbeeld geeft over hoe het moet gaan.matel schreef:Laten we nou geen ruzie gaan maken en een beetje ontopic blijven (vooral in dit topic).
Zoals het offtoptic gaan..... is maar een voorbeeld
Ik vind dat geen van jullie wint
Dit is toch geen wedstrijd "Hoe
*beep* ik een ander uit"?

*beep* ik een ander uit"?
Zoiets is al eerder gezegdCaboman schreef: Want ik vind bijna niemand hier geschikt als moderator
Je moet niet alleen naar posts kijken, of hoelang die gene gier als is.
want een nieuwkomer kan net zo goed een MOD worden.

mee eens.headout schreef:Jammer genoeg wel, ik had graag gezien dat het anders was.SuperNova schreef:Ik denk dat headout hier nogal gelijk heeft, niet?
Ik vind eigenlijk dat het ff afgelopen moet zijn met al jullie ideeën over dit forum. hoe vaak hebben jullie al niet een e-mail gestuurd.
hoevaak zijn jullie wel met suggesties gekomen om dit forum te verbeteren.
Laat het allemaal liggen..........
Dat moet je niet te hard zeggen. Hij heeft eerder gezegt veel werk te doen te hebben, veel met zijn studie bezig te zijn en ook nog eens werken aan de nieuwe phpBB 2.2. Een hele hoop werk te doen dus. Begrijpelijk dat hij niet vaak langs kan komen op het forum. Bovendien weet hij ook wel dat het forum zelfs zonder moderators goed blijft lopen.SuperNova schreef:Ik vind wel dat er iets moet gebeuren.
Probleem is dat BartVB dat apparently niet vind.