horizontale lijn toevoegen in reddog bbcode reloaded
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

horizontale lijn toevoegen in reddog bbcode reloaded
Hoe doe ik dat? Welke code moet ik dan toevoegen in bbcode.php en bbcode tpl? Ik heb er wel een gifje voor maar da's alles, en de site van reddog is in het Frans. 

Nogmaals, op de tweede regel van de knopjes, en dan de derde van rechts. (rechts ervan staat een ruimte) staat deze knop: 
Die moet je hebben. Dat had ik nu al in een ander topic gezegd. Ik snap zowieso niet waarom je een nieuw topic opent over iets waar je gisteren ook een topic voor opende?
Die moet je hebben. Dat had ik nu al in een ander topic gezegd. Ik snap zowieso niet waarom je een nieuw topic opent over iets waar je gisteren ook een topic voor opende?
... Maar ik modereer (nog) niet.
Ik gaf in die draad zaterdag al aan dat ik dat knopje niet heb. Ik kan geen knopje aanklikken dat er niet bij zit. De tweede regel bevat de marque knopjes, de tabel knopjes, uitlijnknopjes, rainbow tekst, vervagen, spoil en doorstrepen. En in de bovenste en derde rij staat het knopje ook niet tussen. Ik heb de hele mod gedownload van reddog.
In totaal zijn er 31 knopjes, zowel in de lite versie als de default versie.
In totaal zijn er 31 knopjes, zowel in de lite versie als de default versie.
Ik heb hem hier gedownload:
http://www.reddevboard.com/forum/viewtopic.php?t=930
Onderaan het eerste bericht, daar zit hij niet in. Ik kom daar via de link die je gaf en op jouw link klikte ik op nouve, of nieuwe versie. Hij zit er niet in hoor.
http://www.reddevboard.com/forum/viewtopic.php?t=930
Onderaan het eerste bericht, daar zit hij niet in. Ik kom daar via de link die je gaf en op jouw link klikte ik op nouve, of nieuwe versie. Hij zit er niet in hoor.
Moet ik die ouwe dan weer helemaal de-installeren? Tabellen weghalen en zo snap ik. Maar hoe maak ik dit ongedaan:
Code: Selecteer alles
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('bbc_box_on', '1');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('bbc_advanced', '0');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('bbc_per_row', '14');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('bbc_time_regen', '0');
INSERT INTO phpbb_config (config_name, config_value) VALUES ('bbc_style_path', 'default');
Bee, de BETA mod die ik nu heb werkt prima, en als ik zie wat ik allemaal weer wijzigen moet begin ik daar niet aan.
Het moet toch simpel zijn om met dat andere plaatje en codes voor bbcode.php en bbcode.tpl een horizontale lijn knop toe te voegen.
Als ik weet welke codes ik nodig heb is het zo gepiept.
Met de BETA mod kun je namelijk in het admin panel knopjes toevoegen, zoals je ook bij smilies kunt, het enige wat je dan nog moet doen is de juiste code toevoegen in bbcode.php en bbcode.tpl
Het moet toch simpel zijn om met dat andere plaatje en codes voor bbcode.php en bbcode.tpl een horizontale lijn knop toe te voegen.
Als ik weet welke codes ik nodig heb is het zo gepiept.
Met de BETA mod kun je namelijk in het admin panel knopjes toevoegen, zoals je ook bij smilies kunt, het enige wat je dan nog moet doen is de juiste code toevoegen in bbcode.php en bbcode.tpl