error ik weet geen raad en ontdenk het nu pas

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
ik ben gek

error ik weet geen raad en ontdenk het nu pas

Bericht door ik ben gek » 31 aug 2005, 17:38

ik ontdek net een error... er was een nieuw lid ( tijdje geleden) en druk op profiel... error:

Code: Selecteer alles

Parse error: parse error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING, expecting ')' in /home/httpd/vhosts/rollercoasterparks.nl/httpdocs/forum/includes/usercp_viewprofile.php on line 202
hier de regels

Code: Selecteer alles

//
// Generate page
//
$page_title = $lang['Viewing_profile'];
include($phpbb_root_path . 'includes/page_header.'.$phpEx);

if (function_exists('get_html_translation_table'))
{
	$u_search_author = urlencode(strtr($profiledata['username'], array_flip(get_html_translation_table(HTML_ENTITIES))));
}
else
{
>202<	$u_search_author = urlencode(str_replace(array('&', ''', '"', '<', '>'), array('&', "'", '"', '<', '>'), $profiledata['username']));
}

$template->assign_vars(array(
	'USERNAME' => $profiledata['username'],
	'JOINED' => create_date($lang['DATE_FORMAT'], $profiledata['user_regdate'], $board_config['board_timezone']),
// Start add - Last visit MOD
'L_LOGON' => $lang['Last_logon'], 
'LAST_LOGON' => ($userdata['user_level'] == ADMIN || (!$board_config['hidde_last_logon'] && $profiledata['user_allow_viewonline'])) ? (($profiledata['user_lastlogon'])? create_date($board_config['default_dateformat'], $profiledata['user_lastlogon'], $board_config['board_timezone']):$lang['Never_last_logon']):$lang['Hidde_last_logon'], 

Stef

Bericht door Stef » 31 aug 2005, 17:56

Zeg, heel het forum van je staat vol met errors die je krijgt. Is het een idee dat je voortaan modifications controleert en backups aanmaakt?

Verder moet je even de mods nalopen, je hebt ergens een foutje gemaakt.

ik ben gek

Bericht door ik ben gek » 31 aug 2005, 18:29

ja ik doe dat ik test het posten en het registreren maar alles controleer ik niet... maar wat moet ik nu doen?

p.s. ik zal voortaan alles controleren.
p.s.2 ik heb inderdaad bergen errors.... ik zal er si goed naar kijken.. maar ik snap de errors die ik al had niet want alles werkt!

Stef

Bericht door Stef » 31 aug 2005, 18:34

Blijkbaar niet toch?

ik ben gek

Bericht door ik ben gek » 31 aug 2005, 18:57

de errors in het topic
vreemde errors maar alles werkt wel...
snap ik niet
daar werkt ook alles... alleen deze error die in dit topic staat laat iets niet werken...

Diablo Gamer
Contacteer:

Bericht door Diablo Gamer » 04 sep 2005, 09:27

zo als ik all op msn heb gezecht ga all je mods nog eens langs

ik ben gek

Bericht door ik ben gek » 04 sep 2005, 09:51

ik heb de orginele ervoerheen gzet en instaleer de mods opnieuw. alleen even last visit zoeken... dan ben ik klaar. als het goed is dan :)

ik ben gek

Bericht door ik ben gek » 04 sep 2005, 09:59

alleen ik zie wet vreemds... van de gender+birtdaymod is het engels :? ik heb alleen de taal duth en in de nederlandse taalbestanden is het ook nederlands :? hoe kan ie dan engels zijn?

Gesloten