Wanneer ontstond het probleem? Nadat ik de Profile Control Panel Mod heb geinstalleerd
Adres van je forum: Wil ik nog niet melden! (onderstaand plaatje zegt voor dit probleem genoeg)
Geïnstalleerde mods:
- Admins Not Disabled v101a Mod
- Ip only by admin Mod
- topic calendar v101 Mod
- attachments v2314 Mod
- prevent reply notifications to unauthorized users v105 Mod
- printer topic v108 Mod
- register ip by registering v101 Mod
- remove cookies v101 Mod
- topic permissions v111 Mod
- users set posts topics v101 Mod
(De exacte volgorde van installatie weet ik niet meer, weet dat ik de volgende echter het laatst heb gedaan!)
- profilcp v200-1 Mod (en hier gaat het fout!)
Huidige template: subRed (eigen stijl gebaseerd op SubSilver maar dan in de kleuren rood, verder alles hetzelfde!)
phpBB versie: 2.0.17
Host: eigen host (digitalus.nl)
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? ja die PCP mod wat me het probleem geeft
Heb je gezocht naar een antwoord? Ook, probleem is voorzover ik heb gezien bij niemand bekend, heb op forum van de maker van deze mod zelfde vraag staan, maar tot nog toe geen goede respons!
het probleem:
Nadat ik de Profile Control Panel Mod (afg. PCP) heb geinstalleerd heb ik een vreemd probleem... het zit zo, als ik een forum open, daar een topic, en daar dan de posts van wil zien krijg ik bij al mijn berichten het volgende te zien:
Ik ben geen 'PHP/MySQL-programmeur' (meer een 'Flash-programmeur' als ik het al zo mag noemen!) en kan dus niet veel van het specifieke van het probleem vertellen... ik kan alleen melden dat ik wel weet dat de berichten in de database worden opgenomen, en bij een nieuw reply op een topic daaronder wel goed worden weergeven... daaruit concludeer ik dus dat ergens iets in mijn 'viewonline.php' en/of 'viewtopic.php' en/of 'eventueel meerdere files die ik niet weet wat er mee te maken hebben' fout zit....
om het verhaal dan compleet te maken (je kunt dit overigens misschien ook even nalezen op het forum van de makers in dit topic van deze mod!) Ik heb vanuit een back-up met alle andere mods (m.u.v. de PCP-mod dan uiteraard!) de PCP mod opnieuw geinstalleerd... door zeg maar steeds een file aan te passen, te uploaden, en te testen... op een gegeven moment loopt het zoals het plaatje aangeeft als ik '/includes/constants.php' aanpas en upload, van daar uit komen alle berichten er zo uit te zien, eerste redenering was, daar zit iets fout, maar mijn 2de gedachte is, ik weet het niet zeker, kan dat zijn, kan 1 van de view-files zijn, kan ieder andere file zijn! M.a.w. ik weet het niet!
Kan iemand me misschien hier van nuttige informatie voorzien???? Ik probeer alles om dit te fixen en om te voorkomen dat ik helemaal opnieuw moet beginnen (en dat, 1) ik heb daar nu niet echt de tijd meer goed voor met school/werk/hobby's/privé-leven, en 2) ik moet alle mods 2x doen, 1 voor mijn eigen stijl, en 2 omdat ik een 2 talig forum gebruik!). Dat doe ik dus niet 123! Vragen, requests, php-codes, stel ze hier... ik probeer daar dan zsm op te antwoorden in de hoop dat ik hier een oplossing voor krijg! Ergens zit er iets niet goed denk ik!!! (Denk namelijk niet dat het zozeer met incompatabiliteit van mods te maken heeft!)
Alvast bedankt en
M.v.g.
Mark
aka DJ Da Devil