Beste,
Ik heb sinds enige dagen een forum aangemaakt doch kan de kleur van de balken(op dit forum: bovenaan blauw, tussen de onderwerpen grijs)niet aanpassen.
Ik heb reeds de cellpics veranderd in een kleurcode doch er verandert niets aan de balken.
Ben niet bekend met de details(uploaden enz...) en daarom vraag ik hulp hiervoor.
Heb ook reeds de zoekfunctie gedaan maar niet tot een oplossing gekomen. En vermits mijn engels niet al te best is...
Mijn eerste phpbb forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Mijn eerste phpbb forum
Laatst gewijzigd door Guy op 09 jun 2003, 08:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Of ga naar je admin panel en pas je style die je nu hebt aan door de kleurcodes te veranderen.
Laatst gewijzigd door LadyBug op 12 jul 2003, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Omdat je engels niet al te best is kun je het beste eerst je forum Nederlands maken denk ik dan
Daarnaast.. de cellpics zijn plaatjes in de map images.. deze kun je niet via admin panel veranderd.. ik snap zelf ook niet waarom dit is ingebouwd maja.. als je geen cellpics hebt is het misschien makkelijk..
Je zal dus een nieuwe cellpic moeten maken in Photoshop/Paint shop pro/paint of dergelijke en die moeten uploaden..

Daarnaast.. de cellpics zijn plaatjes in de map images.. deze kun je niet via admin panel veranderd.. ik snap zelf ook niet waarom dit is ingebouwd maja.. als je geen cellpics hebt is het misschien makkelijk..
Je zal dus een nieuwe cellpic moeten maken in Photoshop/Paint shop pro/paint of dergelijke en die moeten uploaden..
[+] Isento at DeviantArt