maja phpdev is nu geinstaleerd , en ik weet niet zeker of dat al dan niet kan om de volledige installatie ongedaan te maken en dan komen er errors enzo liever niet , bij me volgende pc (waneer zal dat zijn ) ga ik mogelijk xamp gebruiken ...
ik ben gek schreef:Die xkamp waar jij het over hebt bee waar download je dat?
p.s. van phpdev snap ik geen moer!
je download de exe laat het instaleren je reboot , start ,programma's, phpdev, dan je systeem aanklikken en je server draait
ftp starten moet je wel even in je harde schijf zoeken daar zoek je phpdev dan ftp start het programma en configureerd alles wat voor bezoekers beschikbaar is staaat in www
Ik heb eigenlijk alles gedaan, wat ik moest doen. Alleen wat is mijn ftp-gebruikersnaam en wachtwoord. Want de 'account-settings' van (apache) zijn van mijn account op de pc.
De safe mode wordt waarschijnlijk geschrapt in versie 6.0, omdat dit kwa veiligheid lang niet zo veel uitmaakt als het uitzetten van register_globals, die als het even kan, op OFF moeten staan. Wanneer een script gebruikt maakt van register_globals, is dit vaak een slecht voorteken van de kwaliteit van het script.