mods altijd compatibel met geïnstalleerde styles?!

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
angmar

mods altijd compatibel met geïnstalleerde styles?!

Bericht door angmar » 23 aug 2005, 16:47

vraagje: als je een style geïnstalleerd hebt op je forum, en je moet iets gaan aanpassen in de subSilver-files voor een mod.. hoe gaat dat dan precies?! moet je dan gaan veranderen in de files van je geïnstalleerde style (in mijn geval Artemis) of in die van subSilver? soms lukt het niet om een stukje code te vinden als ik wil aanpassen in Artemis...

YorickB

Bericht door YorickB » 23 aug 2005, 16:50

Dat is altijd even zoeken naar de goede, ik zoek dat altijd in die file op de dingen die tussne haakjes staan {VOORBEELD}, en dan mnoet je er even in zoeken.

In subsilver aanpassen heeft sowieso geen zin : :bier: !

angmar

Bericht door angmar » 23 aug 2005, 17:20

YorickB schreef:Dat is altijd even zoeken naar de goede, ik zoek dat altijd in die file op de dingen die tussne haakjes staan {VOORBEELD}, en dan mnoet je er even in zoeken.

In subsilver aanpassen heeft sowieso geen zin : :bier: !
oke dat dacht ik ook, maar omdat ik wat parse-errors kreeg begon ik eraan te twijfelen, toch bedankt :)

dus voor je een mod installeert met easy-mod zou ik eigenlijk alle "subSilver's" moeten veranderen in "Artemis" in de txt-file?

mac-rolec
Contacteer:

Bericht door mac-rolec » 23 aug 2005, 18:38

Nee, heeft geen zin, want met andere templates kan het zijn dat bv de tablestructuur iets anders is waardoor de mod niet meer precies volgens de txt klopt.

En als je Easymod gebruikt, die installeert ze toch automatisch in alle stijlen die je hebt, ook al staat er alleen subsilver in de txt.

Handmatig aanpassen is toch nog steeds het beste. :)

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 23 aug 2005, 18:55

Alleen zal easymod bijna niets kunnen vinden, omdat het anders is :)

Gesloten